شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

اعطای تسهیلات برای بهسازی و احداث مسکن در لارستان

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اعطای تسهیلات برای بهسازی و احداث مسکن به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان خبر داد. به…

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اعطای تسهیلات برای بهسازی و احداث مسکن به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با صدور اطلاعیه ای از اعطای تسهیلات برای بهسازی و احداث مسکن به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

قابل توجه مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان

به اطلاع می رساند با توجه به آغاز طرح احداث مسکن محرومین جهت توانمند سازی و کمک به تامین مسکن خانواده های نیازمند و کم توان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه در نظر دارد نسبت به تخریب واحدهای فرسوده و احداث واحد جدید با اصول فنی، به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵٪ و همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا کند.

لذا از آن دسته مددجویان تحت پوشش ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت که دارای شرایط ذیل می باشند تقاضا می گردد ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری هر چه سریعتر به ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

شرایط متقاضیان:
۱_ تاکنون از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده نکرده باشند.
۲_دارای واحد مسکونی فرسوده و غیر مقاوم باشند
۳_ سرپرست خانوار باشند.
۴_ زیربنای مجاز ساخت حداکثر ۶۰ متر مربع می باشد.
۵_ با توجه به محدود بودن سهمیه در استان اولویت با افرادی می باشد که ضمن دارا بودن شرایط فوق، سریعتر جهت تشکیل پرونده اقدام نموده باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین