شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انجام عمل جراحی «دیسک کمر» با لیزر برای اولین بار در لارستان

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان از انجام عمل جراحی دیسک کمر بدون برش و بیهوشی در این مرکز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان از انجام عمل جراحی دیسک کمر بدون برش و بیهوشی در این مرکز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر بهزاد رضایی با اعلام این خبر اظهارداشت: عمل جراحی انجام شده با استفاده از تکنولوژی لیزر و برای اولین بار در لارستان بر روی بیمار آقای میانسال در این مرکز انجام شد که وضعیت فعلی بیمار بعد از یک هفته رضایت بخش ارزیابی شده است.

وی افزود: این بیمار با مشکل دردهای شدید ناحیه کمر، لگن و پاها به این مرکز مراجعه کرده بود که پس از بررسی های انجام شده به اتاق عمل اعزام و زیر نظر تیم متخصص متشکل از جراح مغز و اعصاب آقای دکتر نیک منظر ، متخصص بیهوشی خانم دکتر محبی و تکنسین های اتاق عمل و بیهوشی، جراحی شد.

دکتر رضایی با اشاره به حساسیت عمل انجام شده تصریح کرد: این عمل جراحی در دنیا به عنوان عمل PLDD یا همان جراحی کاهش فشار دیسک به کمک لیزر از طریق پوست، شناخته می شود و به دلیل عدم برش و بیهوشی همچنین کاهش عوارض عمل های باز دیسک، مورد استقبال واقع شده است . از سوی دیگر ترخیص یک ساعته بیمار پس از عمل موجب شده تا اقبال عمومی برای انجام این جراحی بر روی دیسک های کوچک و کاهش سنگینی بر روی آنها را موجب شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون این عمل های جراحی در مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور انجام می شده که علاوه بر هزینه های مالی هنگفتی که بر دوش بیماران و خانواده هایشان می گذاشته، فشار و استرس روانی ناشی از حضور در غربت نیز گاها مسئله ساز می شد که به حمدالله به همت فرزندان این آب و خاک موفق به کاهش آلام بیماران و مردم منطقه شده ایم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین