چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

تجلیل مسئولان از مدیرکل فرودگاه لارستان

تجلیل بخشدار ، مدیران و دهیاران بخش مرکزی لارستان از سربازان مستقر در یگانهای نظامی و انتظامی فرودگاه و مدیرکل فرودگاه بین المللي لارستان به عنوان فرودگاه برتر کشور در…

تجلیل بخشدار ، مدیران و دهیاران بخش مرکزی لارستان از سربازان مستقر در یگانهای نظامی و انتظامی فرودگاه و مدیرکل فرودگاه بین المللي لارستان به عنوان فرودگاه برتر کشور در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی لارستان همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس که به نام روز سرباز و امنیت نام‌گذاری شده است، از سربازان فرودگاه بین المللی لارستان تقدیر شد.

علی پیروز بخشدار مرکزی در این مراسم گفت: رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در جهان، مدیون جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران دفاع مقدس و خانواده آنها است که با صبوری و بردباری از ایران اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه افزود: لباس سربازی لباس مقدسی است که این لباس در تن جوانان و فرزندان غیور این ملت قرار گرفته که دوران ضرورت سربازی را سپری می‌کنند؛ لباس سربازی در تن جوانان معنایی دوچندان پیدا می‌کند که فرمانده معظم کل قوا درخصوص سربازان فرمودند خدمت وظیفه عمومی خدمتی مقدس است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای مملکت قرار دارد و باید به این خدمت با شوق و علاقه نگریست.

در پایان این مراسم ضمن ارج گذاشتن از خدمات و زحمات شبانه روزی مدیران ، مسئولین ، کارکنان‌ و نیروهای نظامی و انتظامی و کلیه ادارات مستقر در فرودگاه از مدیر کل و معاون فرودگاه بین المللی لارستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این فرودگاه با رعایت ۹۵ درصد پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رتبه نخست در سطح کشور را میان فرودگاه ها کسب کرده است .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین