شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

بازدید سرزده فرماندار ویژه لارستان از شهرداری دهکویه

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق احمد دلاور معاون هاهنگی امور عمرانی فرمانداری، به صورت سرزده از شهرداری دهکویه بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات رسانی به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق احمد دلاور معاون هاهنگی امور عمرانی فرمانداری، به صورت سرزده از شهرداری دهکویه بازدید کرد و در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در این بازدید سرزده، ضمن آگاهی از نحوه خدمات رسانی شهرداری دهکویه به شهروندان، از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

فرماندار ویژه لارستان، تسریع در انجام امور مردم در دستگاه‌ها، افزایش رضایتمندی شهروندان و تکریم ارباب رجوع را، از جمله اهداف این بازدیدها بیان کرد.

وی بر خدمت صادقانه مسئولان به مردم به ويژه دستگاه خدمت رساني همچون شهرداري تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم جز وظایف مسئولان است، بنابراین خدمت صادقانه و بی منت باید سرلوحه و اولویت کاری قرار گیرد.

حسنی در ادامه با بیان اینکه هدف از بازدیدهای سرزده آشنایی با مشکلات مدیران دستگاه های اجرایی و خدمت رسان و کسب رضایتمندی حداکثری ارباب رجوع است، ارتباط نزدیک شهروندان، تقویت فضاهای مشارکتي، تعامل شهروندان و دستگاه های اجرایی با شهرداری را امری لازم و ضروری دانست، چرا که شهرداری نهادی است که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و باید در جهت پاسخگویی و كسب رضایت شهروندان تلاش کند.

در ادامه، اسکندری شهردار دهکویه، نیز به تشریح فعالیت ها و عملکرد این نهاد پرداخت.

وی یاد آور شد: شهرداری دهکویه با تمام توان و تلاش در راستای خدمت رسانی به مردم و پیشرفت شهر گام بر می دارد و دهکویه در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بسیاری خواهد بود.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین