پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از احداث زمین چمن مصنوعی و پارک چرخاب لطیفی

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و شهردار لطیفی ،از عملیات احداث پروژه زمین چمن مصنوعی و پارک چرخاب این شهر بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و شهردار لطیفی ،از عملیات احداث پروژه زمین چمن مصنوعی و پارک چرخاب این شهر بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، محمد حسین طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و حیدری شهردار لطیفی ضمن بازدید از روند پیشرفت عملیات احداث زمین چمن مصنوعی واقع در مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی و عملیات اجرایی فاز ۲ پارک چرخاب، در خصوص توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر لطیفی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

شهردار لطیفی، در این دیدار با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای ورزشکاران و ورزش دوستان با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی از اولویت های اصلی شهرداری لطیفی در چند سال اخیر بوده است، اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهر و افزایش سرانه های ورزشی در سال های گذشته سالن ورزشی استاندارد و مجهز مجتمع اداری، فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:در همین راستا و با برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی در مجتمع شهرداری آغاز شده است و در فاز های بعدی این پروژه نیز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار قرار می گیرد.

حیدری، همچنین در پایان ایجاد مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در پارک چرخاب را یکی دیگر از اهداف شهرداری لطیفی در راستای تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی بر شمرد و خاطرنشان کرد:عملیات تکمیل و تجهیز این پارک با پیشرفت بسیار خوبی در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین