شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حسین زاده: از مجموعه های دانش بنیان همچون “مپنا” بایستی به صورت ویژه حمایت گردد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مسائل صنایع و حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان را از جمله مسائل اولویت دار عنوان نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مسائل صنایع و حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان را از جمله مسائل اولویت دار عنوان نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم،  اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه مپنا با فعالیت‌ها، حوزه‌های کسب و کار و دستاورهای فنی و مهندسی این مجموعه آشنا شدند.

در ابتدای این بازدید و طی جلسه ای ساختار، فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری گروه مپنا به همراه دستاوردها،‌ توانمندی‌ها و وضعیت جاری این شرکت و فرآیند تولیدات و اقدامات اجرایی آن تشریح گردیده و  مباحث مربوط به اقتصاد صنعت برق مورد بررسی قرار گرفت.  طرفین در این نشست در  خصوص بررسی راهکارهای قانونی مناسب  جهت حمایت و صیانت از تولیدات داخلی گفت‌وگو کردند.

در این بازدید حسین‌زاده  نماینده مردم و عضو کمیسیون انرژی بر ضرورت حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان نظیر مپنا تأکید کرد و افزود: رسیدگی به مسائل صنایع از جمله در حوزه نیروگاه‌های حرارتی، تجدیدپذیر، صادرات برق، نفت و گاز را بایستی در اولویت قرار داد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین