چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید از نمایشگاه عکس “قدمهای بی قرار-2” از امروز در لار+پوستر

نمایشگاه عکس‌های امیر قیومی با عنوان «قدم‌های بی‌قرار ۲» از  امروز ۱۲ مهرماه ۹۹ در نگارخانه سبز لار گشایش می‌یابد. به گزارش میلادلارستان آثار ثبت شده با دوربین حرفه ای…

نمایشگاه عکس‌های امیر قیومی با عنوان «قدم‌های بی‌قرار ۲» از  امروز ۱۲ مهرماه ۹۹ در نگارخانه سبز لار گشایش می‌یابد. به گزارش میلادلارستان آثار ثبت شده با دوربین حرفه ای و دوربین موبایل , به صورت تک عکس و مجموعه عکس با موضوع پیاده‌روی اربعین طی سال های ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۸ در مسیر نجف – کربلا ثبت شده است که آثار در ابعاد ۵۰ در۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ به نمایش در آمده است.

لازم به ذکر است بر اساس پروتکل های بهداشتی و  به علت بیماری کرونا , افتتاحیه این نمایشگاه برگزار نشده و جهت حفظ سلامتی افراد , حضور در نمایشگاه با ماسک امکان پذیر می باشد . این نمایشگاه تا ۱۸ مهر ۹۹ هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲   در محل شهرجدید نگارخانه سبز لار دایر می باشد. لازم به ذکر است که نخستین نمایشگاه. قدم های بی قرار را قیومی در سال۹۴ برگزار نموده است.

امیر قیومی متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی صنایع و مدرک فنی حرفه‌ای عکاسی است.  آثار وی تاکنون در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف کشوری به نمایش درآمده و برگزیده شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین