سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

پرداخت وام به 313 نفر از اعتبارات صندوق امداد ولایت لارستان

رئیس کمیته امداد لارستان از پرداخت ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلون ریال وام به ۳۱۳ نفر از اعتبارات صندوق امداد ولایت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

رئیس کمیته امداد لارستان از پرداخت ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلون ریال وام به ۳۱۳ نفر از اعتبارات صندوق امداد ولایت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت، کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان، در ۶ ماهه گذشته سال جاری، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است، اظهار داشت: ضمن قدردانی از اعتماد مردم و خیرین به این صندوق به دلیل افزایش سپرده های خود، از این مبلغ ۵ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال وجوه اداره شده خیرین بوده است که به ۱۷۷ نفر از معرفی شدگان از طرف این خیرین پرداخت شده است .

دلاور افزود: در این ۶ ماهه، ۳۱۳ نفر از تسهیلات صندوق امداد ولایت برخوردار شده اند که تسهیلات پرداخت شده در زمینه های اشتغال، ساخت و خرید مسکن، ودیعه مسکن، درمان بیماران صعب العلاج، دانش آموزی و دانشجویی و سایر امور معیشتی و کارگشایی بوده است.

رئیس کمیته امداد لارستان با اشاره به این موضوع که مردم مومن لارستان در ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۲ میلیارد ریال نزد صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده اند، اضافه کرد: از این حیث لارستان مقام برتر استانی را کسب کرده است.

وی یادآور شد: خیرین و نیک اندیشان لارستان می توانند با مراجعه به کمیته امداد و سپرده گذاری قرض الحسنه، گام مهمی را در رفع فقر و محرومیت و کمک به شهروندان نیازمند شهرستان بردارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین