شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص 220 لیتر نفت سفید به خانوارهای فاقد گاز شهری و روستایی لارستان

وضعيت چگونگی توزیع سوخت در بخش بنارویه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري ويژه لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

وضعيت چگونگی توزیع سوخت در بخش بنارویه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري ويژه لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، احمد دلاور به اتفاق مسعود حسنيان ريس شركت پخش فرآورده هاي نفتي لارستان  جهت چگونگي توزيع پخش فرآورده هاي نفتي بويژه نفت سفيد و گازوييل در بخش بنارويه حضور و ضمن بررسي موضوع در محل بخشداري از جايگاه عرضه سوخت و سيلندر پركني توران گاز واقع در روستای فرشته جان نيز بازديد كردند.

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري در حاشیه اين بازديد اظهار داشت: با توجه به الكترونيكي شدن توزيع نفت سفيد و نفت گاز از مهرماه سال جاري، لازم است تمامي زيرساختها و چگونگي ثبت نام خانوارها در سامانه هاي موجود تشريح و مراحل ثبت نام به سهولت مهيا شود.

وي افزود: بر اساس آمار موجود تاكنون ٨٠ درصد از خانوارهاي فاقد گاز شهري و روستایی در سامانه ثبت نام كه لارستان در استان جزء شهرستانهاي پيشتاز است.

دلاور در ادامه سخنانش  اين مهم را بسيار ارزنده تلقي كرد، چرا كه نحوه نظارت و جلوگيري از قاچاق سوخت به راحتي كنترل خواهد شد و ديگر كوپن هاي كاغذي باطل و در اين شيوه سهميه نفت و گاز خانوار بر روي كارت بانكي سرپرست خانوار شارژ خواهد شد.

وي با بیان اینکه سهميه مهر ماه هر خانوار فاقد گاز شهری و روستایی، برای نفت سفيد ٢٢٠ ليتر و كپسول گاز مايع ٤٤كيلو و برابر با ٤سيلندر در ماه است، تاکید کرد: همشهريان و مردم بخش بنارویه در اين خصوص هيچ نگراني نداشته باشند.

وي در پایان اظهار کرد: كليه نانوايان، كشاورزان و صاحبان ماشين آلات راه سازي و سنگين نيز بايد در اين طرح الكترونيكي ثبت نام تا توزيع سوخت به نحو احسن انجام شود.

در ادامه مسايل و مشكلات موجود كه توسط برخي از كشاورزان و شهروندان بنارويه عنوان شد، پيگير و خيلي از موارد مطروحه با هماهنگي مسؤلين استاني بصورت تلفني حل و رفع شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین