جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رضایی:واکنس آنفولانزا در چند مرحله با اولویت توزیع میشود؛ کماکان مردم به پروتکلها پایبند باشند

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان در مصاحبه ای تصویری نکات مهمی را در خصوص واکسن آنفولانزا و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مطرح نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان در مصاحبه ای تصویری نکات مهمی را در خصوص واکسن آنفولانزا و رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مطرح نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان دکتر رضایی اظهار داشت: واکسن آنفلوآنزا به تعداد محدودی به دانشکده های علوم پزشکی کشور تخصیص یافته و با اولویت مشخص شده برای خط مقدم کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و مادران باردار در چند مرحله توزیع می‌شود. وی گفت: توزیع مرحله اول واکسن آنفولانزا در دانشکده علوم پزشکی لارستان انجام شده و مراحل بعدی نیز در آینده نزدیک آغاز می شود. رضایی افزود:متاسفانه با توجه به محدودیت ها تاکنون این واکسن برای عموم در اختیار قرار نگرفته است.

رضایی با اظهار نگرانی در خصوص شیوع مجدد کرونا در منطقه اظهار داشت:  آمار مبتلایان به کرونا در مجموعه بیمارستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان در حال افزایش است و مردم نسبت به زدن ماسک، فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان پایبند بمانند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین