چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تأیید صحت عملکرد دستگاههای کمک ناوبری فرودگاه لارستان

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از انجام موفق عملیات وارسی پروازی سیستم کمک ناوبری در فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان از انجام موفق عملیات وارسی پروازی سیستم کمک ناوبری در فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان، امین الله صولتی با بیان اینکه  با انجام عملیات وارسی پروازی سیستم کمک ناوبری DVOR/DME   توسط هواپیمای «فلایت چک» صحت عملکرد دستگاه تایید شد، اظهار داشت: سیگنال های ارسالی از این سیستم علاوه بر کمک در نشست و برخاست پروازهای ورودی و خروجی جهت استفاده در پروازهای بین‌المللی که در مسیر کریدور جنوب شرق  به شمال غرب  یا جنوب  به شمال و بالعکس در حرکت هستند، نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: این عملیات پروازی با همکاری تیم وارسی پرواز شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و تلاش متخصصان اداره مهندسی ارتباطات و ناوبری هوایی و مراقبت پرواز فرودگاه بین المللی لارستان  به مدت زمان ۴ ساعت صورت گرفت.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره به اینکه صحت اطلاعات ارسالی از این تجهیزات تاثیر بسزایی در انجام ایمن پروازهای این فرودگاه و هواپیماهای عبوری از این منطقه دارد، تصریح کرد: با توجه به پایان مهلت عملیات تایید شده برای این دستگاه از  طرف سازمان هواپیمایی کشوری، جهت جلوگیری از مخاطره افتادن ایمنی پروازهای منطقه و فرودگاه لارستان، با پیگیری ویژه این اداره کل و مساعدت ویژه مسئولین رده بالای شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشور،  این وارسی پروازی در کوتاه ترین بازه زمانی انجام شد.

گفتنی است، در حال حاضر در هفته ۵ پرواز به مقصد تهران و ۷ پرواز به مقصد دبی در فرودگاه لارستان برقرار است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین