شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

روستای «کریشکی»، از مناطق اولویت دار برای توسعه گردشگری روستایی

سرپرست بنیاد مسکن لارستان بر لزوم توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و ابراز داشت: روستای کریشکی از جمله مناطق اولویت دار در شهرستان لارستان برا ی…

سرپرست بنیاد مسکن لارستان بر لزوم توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و ابراز داشت: روستای کریشکی از جمله مناطق اولویت دار در شهرستان لارستان برا ی توسعه گردشگری روستایی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، مراسم هفته روستا و عشایر که در «روستای کریشکی» به نمایندگی از بخشهای بیرم و صحرای باغ لارستان برگزار شد.

در این مراسم، سرپرست بنیاد مسکن لارستان بر لزوم توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد و ابراز داشت: روستای کریشکی از جمله مناطق اولویت دار در شهرستان لارستان برا ی توسعه گردشگری روستایی است.

امیر برومند با بیان اینکه کریشکی از روستاهای نمونه لارستان است گفت: طی  سالهای گذشته این روستا بعنوان روستای  نمونه لارستان انتخاب و از نظر امکانات رفاهی و تفریحی و گردشی نیز بعنوان واحد نمونه و روستای نمونه گردشگری  برگزیده شده است.

وی با بیان اینکه جنگل نگین سبز کریشکی با چندین هزار اصله نهال کاکتوس، بید، صدر و  آثار تاریخی قلعه گبری یا قلعه زرتشتی که بیش از ۱۵۰۰ سال قدمت دارد و به ثبت آثار ملی کشور رسیده است و همچنین  آثار تاریخی و قلعه حاج علی مسیح ثبت آثار ملی کشور که دیوارهای گلی و خشت قلعه  معروف و مشهور است از جمله جاذبه های این روستا به شمار می رود که همه شرایط را برای توسعه گردشگری روستایی در این منطقه فراهم کرده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین