شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

صدور ۲ ساعته جواز تأسیس واحد‌ صنعتی در فارس

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: جواز تأسیس واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان فارس ۲ ساعته صادر می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: جواز تأسیس واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان فارس ۲ ساعته صادر می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس از واگذاری ۸ مورد از اختیارات وزارت صمت به خانه صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد.

سهراب شرفی با بیان این که صدور جواز تأسیس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس از جمله این اختیارات است، اظهار داشت: با سپرده شدن صدور جواز تأسیس به خانه صنعت، معدن و تجارت استان، این جواز ۲ ساعته صادر می‌شود.

او بیان داشت: این جواز در کوتاه‌ترین زمان و با کاهش بروکراسی اداری صادر می‌شود مگر آن که متقاضی خود دارای نقص‌هایی در پرونده باشد.

شرفی با بیان این که خانه صنعت معدن و تجارت فارس از این پس دارای نماینده در شورای معادن استان و کشور است افزود: از این پس، ۹ نماینده از خانه صنعت، معدن و تجارت استان در شورا‌های حل اختلاف اداره کار به نمایندگی از کارفرما حضور خواهند داشت.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس از راه اندازی بازار تبادل و تهاتر کالا و مواد اولیه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این اقدام می‌تواند منجر به تسریع در تأمین مواد اولیه و فروش کالا‌های واسطه‌ای در بین واحد‌های تولید‌ی شود.

او بیان داشت: در این بازار، این امکان وجود دارد که تامین کنندگان مواد اولیه و کالا‌های واسطه‌ای به یکدیگر متصل شوند.

شرفی یاد آور شد: بسیاری از تولید کنندگان از وجود واحد‌های تولید و تامین مواد اولیه و کالا‌های واسطه‌ای در کشور بی خبرند و گاهاً مجبورند نیاز خود را به این اقلام از خارج از کشور با قیمت چند برابری تامین کنند این در حالی است که ایجاد بازار تهاتر و تبادل کالا و مواد اولیه می‌تواند به این ضعف خاتمه دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین