جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رایزنی مدیرکل فرودگاه لارستان برای راه اندازی آزمایشگاه تست مسافران خارجی

در جلسه مدیر کل فرودگاه لارستان با دانشکده علوم پزشکی لارستان موضوع راه اندازی آزمایشگاه تخصصی مسافران خارجی در این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به…

در جلسه مدیر کل فرودگاه لارستان با دانشکده علوم پزشکی لارستان موضوع راه اندازی آزمایشگاه تخصصی مسافران خارجی در این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل فرودگاه لارستان، مدیرکل  و تعدادی از مسئولین فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان با سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دیدار کردند.

مدیرکل فرودگاه لارستان در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان، با اشاره به تعامل و همکاری شایسته اداره کل فرودگاه لارستان و دانشکده علوم پزشکی لارستان، عنوان کرد: روند اجرای پروتکلهای بهداشتی و تکریم مسافر با جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در این دیدار، ضمن عرض تبریک کسب رتبه برتر فرودگاه لارستان در خصوص اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در بین فرودگاههای کشور، گفت: این امر باعث رضایت و افتخار است.

رضایی همچنین ضمن تشکر از  همکاری متقابل بویژه در این مدت بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و رفاه حال مسافران هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام می شود.

در این جلسه در زمینه آزمایشگاه تخصصی انجام تست مسافران مقاصد خارجی نیز بحث وتبادل نظر شد که سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: با پیگیریهای بعمل آمده، این آزمایشگاه نیز بزودی راه اندازی می شود.

گفتنی است از زمان شروع بیماری کرونا ،بدلیل تردد مسافران داخلی و خارجی، همکاری بسیار نزدیکی بین فرودگاه و دانشکده برقرارشده است به نحوی که پرسنل بهداشت ودرمان بصورت مداوم در این فرودگاه مستقر و اقدامات ونظارتهای لازم درخصوص کنترل و جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا را انجام می دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین