پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

تعامل دو دانشکده لارستان در ارتقای سلامت و بهداشت منطقه

هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، با رئيس جديد دانشكده علوم پزشكي شهرستان ديدار و گفتگو كردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاري آنا ، در اين ديدار كه…

هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، با رئيس جديد دانشكده علوم پزشكي شهرستان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاري آنا ، در اين ديدار كه در سالن كنفرانس دانشكده علوم پزشکی برگزار شد، مهدي زارع،رییس دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن ابراز مسرت از انتصاب دكتر بهزاد رضايي به عنوان رئيس دانشكده علوم پزشكي شهرستان لارستان اظهار كرد: خدمات ارزنده و مجاهدت های شما در كسوت رئيس بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان لارستان در زمان شيوع ويروس كرونا بر هيچ كس پوشيده نيست و نشان از توانمندي،تعهد و شايستگي جنابعالي در مديريت جدید در مجموعه علوم پزشكي شهرستان مي باشد.

زارع، ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، به عنوان يكي از دانشگاه هاي بزرگ مجري علوم پزشكي كه سالانه ده ها دانش آموخته را در اين حوزه پرورش مي دهد؛ نقش بسزايي در تامين سلامت و بهداشت شهرستان داشته و تعامل اين دو نهاد علمي مي تواند به ارتقا سلامت و بهداشت منطقه كمك شاياني كند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، خاطرنشان كرد: اميدوارم با درايت و دقت نظر مسئولين امر در حوزه سلامت و آموزش شهرستان،شاهد خبرهاي خوب در اين زمينه باشيم تا بتوانيم خدمات ارزشمندي به منظور رضايتمندي شهروندان دلسوز لارستاني و مناطق اطراف فراهم آوريم.

در اين ديدار، رضايي رئيس دانشكده علوم پزشكي لارستان ضمن تشكر از حضور رئيس و هيات رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در اين جلسه گفت: وظيفه ماست كه نگاهي عادلانه به كليه مجموعه هاي علمي و آموزشي شهرستان داشته باشيم و آن را تحت حمايت بهداشتي و درماني خود قرار دهيم.

وي ضمن ابراز خرسندي از دعوت از ایشان رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به منظور بازديد از اين واحد دانشگاهي اظهار كرد: با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي آن مجموعه علمي، مي توان با رويكردي سازنده زمينه پيشرفت را در منطقه و حوزه علوم پزشكي فراهم كرد كه اين امر مهم نيازمند تشكيل جلسات متعدد علمي و اجرايي مي باشد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین