شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کشف 154 كيلو تریاک در لارستان

فرمانده انتظامي استان از کشف ۱۵۴ كيلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان “لارستان” خبر داد. به گزارش میلاد لارستان سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،…

فرمانده انتظامي استان از کشف ۱۵۴ كيلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان “لارستان” خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: كاركنان انتظامي “لارستان” در معيت ماموران يگان تكاوري، طرح مقابله با ورود مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان را اجرا كردند.

وي گفت: ماموران انتظامي حين كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي خاكي “بندرعباس-لارستان” به يك سواري پژو ۴۰۵ و ۲ نفر كولبر كه در اطراف آن خودرو بودند مشكوك و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس، خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند، خودرو ۴۰۵ كه در آن محل بود را به مقر انتظامي انتقال و ۲ نفر كولبر كه در آن اطراف بود را نيز دستگير كنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه راننده سواري با توجه به كوهستاني بودن منطقه متواري شد، گفت: در بازرسي از خودرو، ۹۷ كيلو و ۵۰۰ گرم و در بازرسي از كوله پشتي آن ۲ كولبر نيز ۵۷ كيلو ترياك كشف شد.

سردار “حبيبي” با اشاره به اينكه در اين ماموريت در مجموع ۱۵۴ كيلو و ۵۰۰ گرم ترياك كشف شده است، عنوان  داشت: در اين خصوص ۲ قاچاقچي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین