شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نخستین مدرسه تیر و کمان استان فارس در گراش افتتاح شد

باحضور نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز نخستین مدرسه تیر و کمان استان فارس در شهرستان گراش افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم شریف…

باحضور نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز نخستین مدرسه تیر و کمان استان فارس در شهرستان گراش افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی؛ پس از بازدید‌های فشرده حسین حسین‌زاده از بخشهای ارد و بخش مرکزی شهرستان گراش، آئین افتتاح مدرسه تیر و کمان گراش برای نخستین بار در استان فارس با حضور مسئولان مربوطه در مجموعه ورزشی سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

حسین‌زاده در مراسم افتتاحیه ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی بیان کرد: حوزه انتخابیه از استعداد‌های بسیار درخشان در زمینه‌های مختلف ورزشی خصوصاً در رشته تیر و کمان برخوردار است که بایستی زمینه و زیرساخت فعالیت آن‌ها در جهت شکوفایی و پرورش فراهم گردد.

حسینعلی مولایی رئیس هیات تیر و کمان گراش نیز در این مراسم گفت: هم‌اکنون تعداد ۷۵ نفر بیمه شده این رشته در گراش فعالیت می‌کنند که در استان کم نظیر است.

وی افزود: ما آماده برگزاری مسابقات استانی در گراش هستیم و در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی در توابع شهرستان گراش نیز برنامه‌ریزی درحال انجام است.

مدرسه تیر و کمان گراش به همت باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان، هیات تیر و کمان شهرستان گراش و با همکاری اداره ورزش و جوانان گراش به بهره‌برداری رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین