شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اسامی 48 مسئول کارگروه های مشورتی نماینده مردم منتشر شد

دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اسامی ۴۸ مسئول در ۱۲ کارگروه مشورتی در ۴ شهرستان را اعلام نمود . به گزارش میلاد لارستان در اطلاعیه ای که ساعتی…

دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اسامی ۴۸ مسئول در ۱۲ کارگروه مشورتی در ۴ شهرستان را اعلام نمود . به گزارش میلاد لارستان در اطلاعیه ای که ساعتی پیش توسط دفتر نماینده منتشر شده آمد است: نظر به افزایش مشارکت عمومی در سطوح مختلف و همچنین استفاده از همفکری و تجارب عموم مردم در مسائل مختلف و تخصصی شهرستان‌ها، کارگروه‌های ۱۲ گانه مشورتی که بازوی توانمند نماینده مردم در این راه خواهند بود با انتشار فراخوانی عمومی در فضای مجازی و استقبال بی‌نظیر مردم شریف حوزه انتخابیه بر اساس ساختارهای از پیش تعیین شده درحال تشکیل نهایی است.

بر همین اساس  به موجب حکمی از سوی حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و به پیشنهاد روسای دفاتر پنج‌گانه نماینده مردم، نظر به حسن شهرت، سوابق و تجربه و به‌منظور هم‌افزایی اندیشه های پویا و خلاق در توسعه امور مختلف منطقه، روسای کارگروه‌های مشورتی در قالب کارگروه‌های عمران، ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان، ورزش، جوانان، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، بانوان و مالی در چهار شهرستان معرفی شدند تا ارتباط و هماهنگی‌های لازم میان اعضای کارگروه‌ها و دفاتر نماینده مردم و مدیریت وظایف محوله صورت گیرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است  پذیرش در کارگروه‌های مشورتی دفاتر نماینده مردم همچنان ادامه دارد و متقاضیان با هماهنگی روسای کارگروه‌های هر شهرستان  می‌توانند در جهت پیشرفت و توسعه منطقه همکاری و همیاری نمایند.

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین