سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

حسین زاده: مگاپروژه 130 میلیون یورویی تقویت فشار میادین گازی خنج به زودی کلید میخورد؛ برای اعتبار 30 میلیارد تومانی برق خنج پیگیریم

همزمان با آغاز هفته وحدت روز گذشته نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با حضور در مراسم نمازجمعه مسجد جامع اهل سنت خنج ضمن گرامیداشت هفته وحدت و نیز…

همزمان با آغاز هفته وحدت روز گذشته نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با حضور در مراسم نمازجمعه مسجد جامع اهل سنت خنج ضمن گرامیداشت هفته وحدت و نیز هفته بسیج دانش آموزی به پروژه های توسعه ای منطقه خنج اشاره نموده و اظهار داشت:مگاپروژه ۱۳۰ میلیون یورویی تقویت فشار میادین گازی خنج به زودی کلید میخورد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، حسین زاده در ابتدای سخنان خود در جمع مردم خنج ضمن گرامیداشت هفته وحدت و  هفته بسیج دانش آموزی، حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز را  حوزه پیشرو در وحدت و اتحاد یکپارچه دانست و بر اهمیت آن تاکید کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه کار باید اساسی و زیربنایی باشد اظهار داشت: باتوجه به قدمت خنج کهن، در ابتدا نیازسنجی‌های زیرساختی را در این شهرستان احصا کردیم  تا بتوانیم مشکلات اساسی را بر طرف کرده و سپس به بحث اشتغالزایی ورود کنیم.

وی افزود: در کنار احصای نیازمندی‌های اساسی، در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… نیز با تشکیل کارگروه‌های مشورتی مسائل و مشکلات بررسی و درحال پیگیری است. حسین‌زاده یکی از اولویت‌های مهم شهرستان خنج را در موضوع میراث فرهنگی دانست و بیان داشت  برنامه‌هایی در جهت حفظ آثار تاریخی در دست اقدام است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی موضوع عمران و انرژی را از برنامه‌های مهم خود عنوان کرد و گفت: در صنعت انرژی نگاه ویژه‌ای به خنج داریم، در این مسئله می‌توانم بگویم در هفته حداقل چهار یا پنج بار برای این موضوع به نهاد‌های مختلف مراجعه می‌کنیم و پیگیر هستیم. وی افزود: اقداماتی در قالب خبرهای خوش انرژی که تاکنون در حوزه شهرستان خنج سابقه نداشته به گوش مردم خواهد رسید. وی گفت: بزودی مگاپروژه‌‌ای کلنگ‌زنی و قرارداد آن نهایی خواهد شد که منطقه را از لحاظ انرژی تکان خواهد داد و باعث اشتغال‌زایی منطقه خواهدشد.

 حسین‌زاده در تکمیل سخنان خود در این خصوص گفت: به میمنت هفته مبارک وحدت این خبر را به مردم شریف حوزه انتخابیه و به ویژه مردم خنج می‌دهیم که قرارداد و کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه ایستگاه تقویت فشار گاز میادین گازی شهرستان خنج  بزودی با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیون یورو کلید خواهد خورد که برای حداقل ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم و حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر را بصورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌کند که بزودی اطلاعات تکمیلی آن منتشر می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در خصوص وضعیت برق شهرستان خنج و اقدامات صورت گرفته افزود: برق شهرستان خنج وضعیت مناسبی ندارد. بنابر این برای ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان نیز پیگیری کرده ایم که بزودی مردم شهرستان‌ خنج، محمله و روستاهای اطراف و بخشی از شهرستان فراشبند از آن بهره‌خواهند برد که اطلاعات تکمیلی در زمان مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین