جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مثبت شدن 67 درصد نمونه آزمایشات کرونا در لارستان

معاون بهداشتی دانشکده با بیان اینکه ۶۷ درصد موارد تست کرونای نمونه گیری شده در لارستان مثبت گزارش شده است از نزدیک شدن موج سوم کرونا به منطقه خبر داد….

معاون بهداشتی دانشکده با بیان اینکه ۶۷ درصد موارد تست کرونای نمونه گیری شده در لارستان مثبت گزارش شده است از نزدیک شدن موج سوم کرونا به منطقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر وحید یگانه، معاون بهداشتی این دانشکده ضمن اشاره به مثبت شدن قریب به ۷۰ درصد موارد نمونه گیری شده روز گذشته در شهرستان، ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط وخیم گسترش کرونا در کشور انتظار ورود موج سوم این بیماری در منطقه دور از انتظار نبود اما آنچه به این مهم دامن زده، عدم رعایت برخی پروتکل های بهداشتی و تجمعاتی بوده که مجدداً با عناوینی همچون عروسی ها و مراسم های شادی در منطقه برگزار شده است.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ماسک در فاصله خانه تا خانه، افزود: زدن ماسک به عنوان یکی از موارد لازم در پیشگیری از بیماری کویید ۱۹ محسوب شده اما کافی نیست. رعایت فاصله گذاری ها به معنای واقعی، عدم حضور در تجمعات و مراکز شلوغ همچنین عدم برگزاری نشستهای اداری به عنوان اصلی ترین موارد در کنترل این بیماری خواهد بود.

دکتر یگانه ضمن تشکر از ارگانهای دولتی مرتبط در ستاد کرونا اذعان داشت: علی رغم کمکها و همراهی های ارگانهای انتظامی و نیروهای نظامی باز هم دست یاری به سوی همه این نیروها خصوصا در حوزه بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و نظامی دراز کرده و خواهشمندیم تا بیش از پیش ما را در کنترل تجمعات و تلاش برای مهار این بیماری یاری رسانند.

وی با اشاره به تلاش ۱۰ ماهه کادر بهداشت و درمان و خستگی ناشی از آن، خطاب به همه مردم منطقه افزود: ملتمسانه از همه شما خواهشمندیم تا به عنوان حامیان اصلی و همراهان همیشگی مجموعه بهداشت و درمان، خادمان خود را یاری رسانده و با اجرای کامل مصوبات ستاد کرونای شهرستان گامی موثر در جهت حفظ سلامتی خود که همانا آرزوی قلبی و وظیفه شرعی ما در دانشکده علوم پزشکی لارستان است، بردارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین