جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

اتصال روستاهای زاهدمحمود و علی آباد لارستان به اینترنت

با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مردم روستای زاهد محمود و علی آباد لارستان از نعمت اینترنت برخوردار شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی…

با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مردم روستای زاهد محمود و علی آباد لارستان از نعمت اینترنت برخوردار شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان،‌ خنج،‌ گراش و اوز و به میمنت هفته پرشکوه وحدت، با راه‌اندازی سایت زاهد محمود، مردم این روستاها خوشبختانه از این پس می‌توانند از اینترنت در روستای خود بهره‌برند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان و مشاهده کمترین امکانات مخابراتی و اینترنتی،‌ *موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.*

بر همین اساس و به جهت تسریع در حل مشکل اینترنت پیگیری‌های زیادی از شهرستان،‌ استان و کشور انجام شد و خوشبختانه با پیگیری مستمر نمایند مردم و رئیس مدیریت مخابرات لارستان در هفته مبارک وحدت مردم این روستاها از نعمت اینترنت برخوردار شدند.

پیگیری جهت ارائه خدمات اینترنت برای سایر مناطق محروم حوزه انتخابیه در دستور کار نماینده مردم قرار دارد و امید است در آینده‌ای نزدیک مشکل سایر مناطق محروم نیز مرتفع شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین