جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخشش کودکان لاستانی در مسابقه ملی «دست های پاک»

کودکان استان فارس در مسابقه ملی «دست‌های پاک» موفق به کسب ۱۸ نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، برگزیدگان مسابقه…

کودکان استان فارس در مسابقه ملی «دست‌های پاک» موفق به کسب ۱۸ نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با کسب ۱۸ نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار، درخشیدند.

در این مراسم که بی‌بی‌طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی حضور داشتند، پیام محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به صورت ویدئویی پخش شد.

بر اساس این خبر، بیش از ۹ هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱ هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

همچنین از ۱ هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

بر همین اساس امیرعلی تقوی فرد از لارستان، مریم متفکر از مرکز شماره ۲ شیراز، طنازسادات طباطبایی از آباده، محمد امین جایمند از مرکز شماره ۱ جهرم، فائزه وحیدی از مرکز شماره ۱ جهرم و مرجان کامیاب از مرکز شماره ۳ شیراز اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس بودند که نشان طلای این مسابقه را دریافت کردند.

یسنا زارعی از بوانات، عرفان خدیور از لارستان، فاطمه سعادت و رها رنجبری و محمد طاها رنجبری از از مرکز شماره ۲ صفاشهر ریحانه اقناعی از مرکز شماره ۱ جهرم، فاطمه شفاعت از استهبان، حامل طاهری از مرکز شماره ۲ داراب و ستاره صادقی از جهرم دیگر اعضای کانون فارس نیز نشان برنز این مسابقه را دریافت کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخشش کودکان لاستانی در مسابقه ملی «دست های پاک»”

  1. 55 گفت:

    آفرین به بچه های لاری.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین