جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اینترنت 4G نسل جدید به روستای هود شهرستان اوز رسید

با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۵ میلیارد ریال به روستای هود جهت توسعه روستا از طرف بنیاد مسکن انقلابی اسلامی اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه…

با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۵ میلیارد ریال به روستای هود جهت توسعه روستا از طرف بنیاد مسکن انقلابی اسلامی اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹، آئین بهره‌برداری از سایت مخابراتی روستای هود از توابع بخش بیدشهر شهرستان اوز با پیگیری و حضور مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز، دکتر سهرابی مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس ایزدی مدیرعامل شرکت مخابرات فارس برگزار شد.

مهندس حسین‌زاده در آیین افتتاح با اشاره اینکه تکنولوژی سایت مخابراتی نصب شده برای اولین بار در استان فارس است گفت: این سایت مخابراتی با تکنولوژی جدید هواوی که برای اولین بار در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.با همکاری مدیران محترم اداره کل و مسئولین مربوطه انجام شده، به ویژه تشکر می‌کنم و این سایت مبارک مردم شریف روستای هود باشد.

همچنین نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز از *پیگیری جهت تکمیل سایت مسیر بین جاده‌ای گردنه هیرم- بختیارویه و اتصال به شبکه سراسری* خبر داد.

حسین‌زاده با بیان اینکه به جد پیگیر مشکل حوزه مخابرات تمام حوزه انتخابیه هستیم افزود: مسائل و مشکلات حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات حوزه انتخابیه احصا شده و به جد پیگیر این مسئله هستیم، امیدواریم که بزودی شاهد حل این مشکل و اتصال تمام نقاط به اینترنت باکیفیت باشیم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گزاش و اوز همچنین درخصوص اعتبار اخذ شده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت روستای هود اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته *جهت کمک به توسعه روستا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و ۲۰۰ میلیون تومان از طرف بنیاد مسکن فارس به روستای هود اختصاص یافته است.

دکتر سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه تکنولوژی سایت مخابراتی هود برای اولین‌بار است که در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد افزود: این سایت مخابراتی با تکنولوژی جدید ۴G با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان، از کیفیت و سرعت بالاتری نسبت تکنولوژی‌های قبلی برخوردار است و امیدواریم بتوانیم این سرویس را در دیگر نقاط استان فارس نیز به بهره‌برداری برسانیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین