پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

تمدید و صدور دفترچه بیمه سلامت رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: ۷۲ دفتر پیشخوان دولت در گستره استان فارس آماده ارائه خدمات بیمه سلامت هستند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر…

مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: ۷۲ دفتر پیشخوان دولت در گستره استان فارس آماده ارائه خدمات بیمه سلامت هستند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل بیمه سلامت فارس گفت: خدمات تمدید و صدور دفترچه‌های بیمه سلامت به مدت شش ماه و به صورت رایگان در اختیار مشمولان این طرح قرار می‌گیرد.

فرهاد لطفی، به حمایت ویژه بیمه سلامت از افراد تحت پوشش این سازمان در دوران شیوع بیماری کووید-۱۹ اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین در راستای حمایت از بیمه شدگان، سازمان بیمه سلامت ایران از ۲۱ آبان ماه دفترچه‌های پایه بیمه سلامت را بدون الزام به ارزیابی آزمون وسع که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گرفت به صورت رایگان صادر و تمدید می‌کند.

او افزود: تا پایان امسال متقاضیان پوشش بیمه رایگان سلامت اعم از متقاضیان صدور اولیه و تمدید دفترچه در صورت سکونت در کلان‌شهر‌ها می‌توانند بدون ثبت در خواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه سلامت رایگان با اعتبار شش ماهه برخوردار شوند.

لطفی ادامه داد: همچنین ساکنان روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر هم که در قالب بیمه روستاییان و بیمه عشایر و صندوق‌های دیگر می‌توانند تا پایان امسال و بدون انجام ارزیابی وسع با اعتبار شش ماه دفترچه بیمه رایگان را دریافت و یا دفترچه‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها فرارسیده است را تمدید کنند.

مدیرکل بیمه سلامت فارس اضافه کرد: متقاضیان در استان فارس می‌توانند به ۷۲ دفترپیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت که در گستره استان به خدمات رسانی مشغول هستند مراجعه و خدمات خود را دریافت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین