شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فعالیت اصناف در لارستان فقط تا ساعت 18/برگزاری نماز ممنوع!!

در اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد مبارزه با کرونا لارستان وضعیت محدودیت‌های جدید تشریح شد. به گزارش میلاد لارستان، در اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد مبارزه با کرونا لارستان وضعیت محدودیت‌های جدید…

در اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد مبارزه با کرونا لارستان وضعیت محدودیت‌های جدید تشریح شد.

به گزارش میلاد لارستان، در اطلاعیه شماره ۵۲ ستاد مبارزه با کرونا لارستان وضعیت محدودیت‌های جدید تشریح شد. در این اطلاعیه آمده است:

قابل توجه مردم شريف و بزرگوار لارستان بزرگ

همانگونه كه مستحضرید با ورود موج سوم ويروس منحوس كرونا در كل كشور، نياز است با همدلي و همكاري آحاد مردم و مسئولین كه البته تا كنون هم همينطور بوده است، بتوانيم با قطع زنجيره این ويروس، به شرايط مطلوب برسيم. لذا در اين راستا تصميمات و مصوباتي توسط ستاد مقابله با كرونا كشور، استان و شهرستان تصويب، كه به شرح زير و در جهت اجراء آنها اطلاع رساني مي گردد:

از تاريخ ٢٧ آبان ماه به غير از صنوف ضرور همچون(مواد غذايي، نانوائیها، سوپرماركتها، عرضه گوشت، مواد لبني، ميوه و تره بار، داروخانه ها، درمانگاه ها)؛ ساير مشاغل طبقه ٢،٣،٤ اصناف غير ضرور و همچنین بازارهای قیصریه و حضرت امام خمینی(ره)، مجتمع ها، پاساژها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها، قنادی ها و شیرینی فروشی ها و غیره تا ساعت ١٨ مجاز به فعاليت مي باشند كه در صورت عدم رعايت ساعت كاري فوق، صنوف غیر ضرور پلمپ خواهند شد.

لازم به ذكر است صنوف كبابي، ساندويجي، فست فودها، رستورانها، آش و حلیم فروشی ها و بيرون برها فقط تا ساعت ٢١ آنهم بصورت بيرون بر مي توانند فعاليت داشته باشند.

اقامه نماز جماعت يوميه در مساجد، حسینیه ها و امامزاده ها و اماکن متبرکه و نماز جمعه تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد و مساجد تنها اجازه پخش اذان به مدت ده دقيقه را دارند.

بنا به تصميمات قرارگاه عملياتي مبارزه با كرونا كشور، اعمال محدوديتها در سراسر كشور از اول آذر ماه كه شامل تعطيلي برخي مشاغل و جلوگيري از تردد بين شهرها خواهد بود، بصورت كامل متعاقبا از طرف اين ستاد اعلام خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین