پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کمیسیون «عمران» شورای شهرستان لارستان دوباره فعال می‌شود

سحر یادگارفرد عضو جدید شورای اسلامی شهرستان لارستان  به عنوان مسئول کمیسیون «عمران و سرمایه‌گذاری» این شورا انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان با موافقت اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان…

سحر یادگارفرد عضو جدید شورای اسلامی شهرستان لارستان  به عنوان مسئول کمیسیون «عمران و سرمایه‌گذاری» این شورا انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان با موافقت اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان و ابلاغ جدید رییس شورا، خانم سحر یادگارفرد عضو جدید این شورا به عنوان مسئول کمیسیون «عمران و سرمایه‌گذاری» انتخاب شد.

به دنبال تشکیل شهرستان اوز و شورای فرادست این شهرستان، آقای جعفر راستگو نماینده شهر اوز در شورای لارستان از این شورا کنار رفت و از اواسط سال گذشته کمیسیون عمران شورا بدون رییس ماند و جلسات آن نیز برگزار نشد.

پس از آنکه خانم یادگارفرد نماینده شورای شهر لار به شورای شهرستان پیوست، وی درخواست برگزاری مجدد جلسات کمیسیون عمران را مطرح کرد و اکنون با ابلاغ آقای رام برزین، این کارشناس مسائل شهرسازی و عمران به عنوان مسئول این کمیسیون مهم شورا انتخاب شد.

در بخشی از حکم ابلاغ سحر یادگارفرد آمده است: *«نظر به دانش، تخصص و تجارب مفید شما در مباحث عمرانی و شهرسازی و پیگیری و تلاش‌تان در مسائل مرتبط با توسعه و عمران شهری و روستایی، با توجه به پایان مسئولیت آقای مهندس راستگو در این شورا، بدین‌وسیله شما را به عنوان مسئول کمیسیون «عمران و سرمایه‌گذاری» شورای اسلامی شهرستان لارستان منصوب می‌نمایم.»

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین