یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

مهمترین دغدغه‌های اعضای شورای شهرستان لارستان چیست؟!

رییس جدید و اعضا شورای اسلامی شهرستان لارستان با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در…

رییس جدید و اعضا شورای اسلامی شهرستان لارستان با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست فرماندار فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه همه باید برای حل مشکلات شهری و روستایی به شورای شهرستان کمک کنند، گفت: پیشرفت و توسعه هر جامعه و کشوری منوط به بهره‌مندی از عقل و خرد در حیات جمعی است.

داریوش دهقان اظهار داشت: اصل مشورت و تبادل‌نظر با صاحبان فکر و اندیشه و تجربه در تاریخ بشر قلمروی وسیع‌تر از زندگی جمعی داشته است.

وی با بیان اینکه کار شورا با تعامل شکل می‌گیرد، گفت: رییس شورای شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم باید با مسوولان در ارتباط باشد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: در عین اینکه از شورای شهرستان باید نیازهای شهرها و روستاها را بشنویم و آنها را حل کنیم، اما شورای شهرستان به دلیل موقعیتی که دارند می‌توانند به عنوان منشاء پیشنهاد و راهگشایی اثرگذار باشند.

دهقان کلان نگری و پیگیری برای حل مشکلات عمومی و فراگیر مردم را از جمله وظایف مهم شورای شهرستان برشمرد و گفت: شورای شهرستان باید با پرهیز از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و شخصی، با حداکثر توان به دنبال شتاب بخشیدن به روند اجرای برنامه‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره در شهرها و روستاهای کل منطقه لارستان بزرگ باشند.

نماینده عالی دولت در لارستان عنوان کرد: شورای شهرستان حلقه واسط میان مردم و مسئولین هستند، بنابراین مشکلات شهرها و روستاها را اولویت بندی کنند و براساس آن اولویت بندی ها در جهت رفع مشکلات حرکت کنند، تا ما هم در مجموعه فرمانداری بهتر بتوانیم برای طرح های نیمه تمام در کمیته برنامه ریزی شهرستان بودجه اختصاص دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ظرفیت لارستان بزرگ در زمینه های مختلف را بی نظیر دانست و گفت: بنده آماده ام برای حل مشکلات شهرها و روستا به تهران و شیراز همراه شوراها و یا سرمایه گذاران عزیز بروم، همچنان که تاکنون نیز چنین بوده است.

در ادامه این نشست دکتر نوروزی رییس و اعضا شورای شهرستان‌ لارستان هم به طرح مطالبات و مشکلات حوزه های مرتبط پرداختند.

مهمترین مشکلات و درخواست های مطرح شده تسریع در نهضت ملی مسکن، رفع نقاط حادثه خیز، تکمیل سد خاکی شرفویه، اجرای دیوار و سیل بند رودخانه فصلی محله دلاوران عمادشهر، تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی لارستان، اتمام دوبانده کردن محور جهرم لارستان بندرعباس، لارستان بستک، رفع محرومیت از روستاهای بخش مرکزی، استقرار نمایندگی ادارات در بخش ها، ارتقاء نمایندگی نوسازی مدارس لارستان به اداره، حضور مسئولین در جلسات شورای شهرستان، عدم آنتن دهی در ۱۶ نقطه از شهرستان، لایه روبی رودخانه ها، روکش آسفالت عمادشهر به دیده بان، مخزن آب و روشنایی ورودی شهر لطیفی، کاهش تعرفه آب، نمایندگی منابع طبیعی، میراث فرهنگی در بیرم، اتمام مدرسه محمدقاسمی، اجرای آب پایدار و اتمام طرح های آبخیزداری در بخش بیرم و غیره بود.

اعضای جدید هیات رئیسه شورای شهرستان لارستان، محمد نوروزی از بیرم رئیس شورا، احمد پژهان از عمادشهر نایب رئیس، علی نوروزیان از دهکویه سخنگوی شورا، انور اسماعیلی از خور منشی اول، سعدالله یگانه از کورده منشی دوم و باقی اعضای یازده گانه شورای شهرستان نیز عبدالحسین شکری نماینده شورا در استان( منتخب سال اول برای مدت چهار سال)، منصور جعفری از بنارویه و حسین تمثده از دیدبان به عنوان نمایندگان شورای حل اختلاف، عباس یوسفی از لطیفی، حامد مقدم از لار و علی اصغر خادمی از شرفویه هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین