پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

مسابقه مجازی استعدادیابی “صفر تا سکو” در لارستان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقه استعدادیابی در قالب فضای مجازی با عنوان «صفر تا سکو» در این شهرستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقه استعدادیابی در قالب فضای مجازی با عنوان «صفر تا سکو» در این شهرستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه به جهت شیوع ویروس کرونا و کاهش امکان برگزاری برنامه‌های حضوری و همچنین در راستای شناسایی استعدادها ویژه برنامه‌ای با عنوان «صفر تا سکو» در قالب فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه مهیج از سوی حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری لار، اداره ورزش و جوانان لارستان و اداره ورزش و جوانان لارستان به اجرا درمی‌‌آید.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در قالب اجراهای فردی یا گروهی، در بخش‌های علمی، ورزشی، موسیقی، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی در مسابقه حضور یابند، افزود: مرحله نخست این مسابقه به‌زودی، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و آثار شرکت‌کنندگان بر اساس رأی داوران و رأی مردمی بررسی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه این برنامه برای نخستین‌بار در استان فارس و لارستان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: برای هر استعداد برتر هدایای ارزشمند و حمایت‌های معنوی در نظر گرفته می‌شود.

این مسوول با تأکید بر اینکه برای ارزیابی استعدادها از داوران حرفه‌ای و با تجربه عصر جدید استفاده خواهد شد، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق پیام‌‌رسان اینستاگرام به آدرس @sefr.ta.sakkoo اطلاعات لازم را کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین