پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

افتتاح کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا (شهدای بسیج) در لارستان

  کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا شهدای بسیج در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، با حضور حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، داریوش…

 

کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا شهدای بسیج در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان، طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، سحر یادگارفرد عضو شورای اسلامی شهر لار و جمعی از روسای ادارات، دانشگاه ها و هیات های ورزشی شهرستان، اولین و مجهزترین مرکز تخصصی ورزشی در جنوب کشور،کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا(شهدای بسیج) در لارستان افتتاح شد.

به گفته دکتر سکینه طاهری موسس این کلینیک که در شهرجدید، ۱۲ متری هلال احمر بلوک اول قرار دارد، با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی در ۵۴ رشته ورزشی و شناسایی نقاط قوت و ضعف ورزشکاران و بررسی رشد رفتار حرکتی کودکان راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا در فضایی به متراژ ۱۰۴ متر مربع و با سرمایه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

طاهری افزود: با راه اندازی این کلینیک فرصت شغلی برای حداقل ۸ نفر از فارغ التحصیلان بومی بصورت مستقیم و ۱۵ نفر بطور غیر مستقیم ایجاد گردید.

مدیر عامل کلینیک استعدادیابی ورزشی صبا اذعان کرد: در این مجموعه تستهای تخصصی در زمینه ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی، انتروپومتری، روانشناسی ورزشی، تستهای تخصصی فیزیولوژی ،تستهای رشد رفتاری با همکاری متخصصین ورزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه های تهران و شیراز، تعیین درصد چربی بدن ،توده بدون چربی بدن ،چربی شکم، ویتامینها و سیدآمینه ها، ارائه برنامه های تخصصی بدنسازی و برنامه های تیمی، ارائه برنامه های تغذیه ورزشی، مشاوره رایگان ورزشی و غیره انجام می شود.

طاهری این را هم گفت که برای اولین بار در جنوب کشور چنین مرکز جامعی راه اندازی شده و می‌تواند با غربالگری ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی و تشخیص زود هنگام جنبه پیشگیری داشته باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین