جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

از آغاز نام‌نویسی چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی به میزبانی لارستان

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان از آغاز نام‌نویسی چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی به میزبانی این شهرستان خبر داد. احمد نیاوند در گفت‌وگو با خبرنگار…

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان از آغاز نام‌نویسی چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

احمد نیاوند در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه آیات قرآن راه‌زندگی را به ما نشان می‌دهند، اظهار داشت: بخشی از مشکلات جامعه، ناشی از مهجوریت قرآن و عدم عمل به دستورات آن است.

وی با اشاره به اینکه به منظور ترویج سبک زندگی قرآنی طرح ملی آیات زندگی از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان به اجرا در می‌آید، افزود: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی آغاز شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان با بیان اینکه در این مسابقه، ۴۰ آیه از قرآن کریم با موضوعات مختلف پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در پایان این مسابقه، شرکت‌کنندگان علاوه‌بر دریافت مدرک معتبر قرآنی به قیدقرعه ۴۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و هدایای نقدی دیگر تعلق می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه به جهت محدودیت‌های ناشی از کرونا تمامی مراحل ثبت‌نام، آموزش و دریافت مدرک به شکل کاملاً مجازی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: همه علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

نیاوند مدت زمان برگزاری دوره را ۳ ماه و به عبارتی هفته‌ای ۳ آیه اعلام کرد و ادامه داد: این دوره در ۳ سطح یک تا سه برگزار خواهد شد و عموم خواهران و برادران سنین ۷سال به‌ بالا می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند تا دهم آذرماه جاری با مراجعه با آدرس https://formafzar.com/form/f7alk نسبت به ثبت‌نام یا اطلاع از جزئیات طرح اقدام کنند، عنوان کرد: شماره ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ برای ارتباط قرآن‌دوستان در پیام‌رسان «وات‌ساپ» و کانال طرح آیات زندگی به آدرس http://eitaa.com/beitalahzan_lar در پیام‌رسان «ایتا» نیز برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: مسابقه ملی آیات زندگی از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها لارستان با همکاری اداره اوقاف وامور خیریه لارستان، حوزه مقاومت بسیج شهید نجفعلی مفید، تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه لارستان و کانون دانش آموزی شهدای لارستان به اجرا درمی‌آید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین