شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

و به نام بسیجیان….

به نام اول بسيجي عالم؛ همان امیر مظلومي که وقتي در محراب عبادت غرق خون شد، معاويه صفتان مي گفتند مگر علي نماز مي خواند که در مسجد کشته شد؛…

به نام اول بسيجي عالم؛ همان امیر مظلومي که وقتي در محراب عبادت غرق خون شد، معاويه صفتان مي گفتند مگر علي نماز مي خواند که در مسجد کشته شد؛ به نام سالار بسيجيان،که شمشير و نيزه ها را بر تن خود نشاند اما تن به ذلت نداد و به نام آن یار غريب بسیجیان که ۱۲۰۰ سال گمنام و مظلوم و تنها ماند تا روزي بيايد و عالم را از بند تبعيض و بردگي و جهالت نجات بخشد.

به نام پيرمرد بسيجي عصر، خميني کبير که تنها افتخار او به گفته خودش، اين بود که يک بسيجي واقعي باشد. رهبر جهان اسلام بود و در خانه اي ساده مي زيست و در گرماي تابستان وقتي خواستند پنکه اي براي او تهيه کنند تا بدن نحيفش در گرماي تابستان کمی آرام بگیرد، مي گفت: چون ديگران از اين وسيله بي بهره اند لازم نيست براي من پنکه بياورند.

به نام بسيجيان ۸سال درد و رنج، ۸سال جانفشاني و ايثار، ۸سال شنیدن آواي “اي لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش”، ۸سال خون و آتش و عشق. به نام بسيجياني که از سیم خاردار نفس عبور کردند و بر سيم خاردارهاي جهان شرق و غرب، ديوار گوشتي ساختند تا هيمنه ي استکبار را درهم شکنند و خون آنها از ارتفاعات کردستان و ايلام گرفته تا مرزهای خوزستان و خليج تا ابد فارس با خاک هم کيش گشته و نقشه راه کهکشانی آزادگان و سرافرازان و مظلومانی شده است که امروز در سراسر این کره خاکی، چون شجره طیبه ای منتشر و از لبنان و سوریه و عراق گرفته تا افغانستان و پاکستان و کشمیر و هند و تا سرزمین های اروپایی و آمریکایی خواب را از چشمان دشمنان بشریت ربوده اند.

به نام آن بسيجي ۱۳ ساله، شهید حسین فهمیده که به خود نارنجک بست تا در عصر فرار و گريز از مرگ درس آزادگي و شهادت را به جهانيان بياموزد و حالا خبیث های زمانه می خواهند با حذف نام وی از کتب درسی، رسم او را به فراموشی بسپرند.

به نام آن بسيجي که فرمانده لشکر بود اما هنگاميکه همسرش از او ۵۰۰۰ ريال دستي مي خواهد، از يکي از دوستانش قرض مي گيرد و به او مي دهد تا شرمنده همسرش نشود و به نام آن بسيجي عاشق، که شهردار بود و هنگام عبور از خيابان وقتي ديد که راه جوي آب بسته شده، جوي را به تنهايي باز نمود و بعد از شهادتش پيکرش هدف خمپاره قرار گرفت تا حتي يک متر از خاک اين دنيا را براي تدفينش اشغال نکند.

به نام آن اَبَرمرد بسيجي که با مدرک دکتراي فيزيک پلاسما از دانشگاه هاي آمريکا قيد زندگي راحت مادي را در آمريکا زد و راهي لبنان و ايران شد تا در جنگ و مبارزه مستضعفان جهان عليه استکبار شرکت کند و عروس شهادت را در آغوش بکشاند. به نام آن فرمانده گردان بسیجی که وقتی در گرمای سوزان خوزستان از عملیات بازگشت و مسئول پشتیبانی، کمپوت آلبالویی را در مقابلش گذاشت اما وقتی فهمید تعداد کمپوت ها به تعداد نیروها نیست آن را به کناری نهاد و به آب گرم قناعت کرد!

و به نام آن زن بسيجي که هنگام ازدواج، همسرش به او گفت: در اين دنيا هر کاري براي خوشبختي تو انجام مي دهم ولي اکنون ۳۵ سال که از آن روز مي گذرد هر روز با لبخندي بغض آلود، چندين بار براي شوهر قطع نخاعي اش لگن مي آورد و خم به ابرو نمي آورد.

و به نام آن زن بسيجي که هر وقت همسر جانبازش تعادل عصبيش را از دست مي دهد، فرزندانش را به اتاق پشتی می فرستاد و خود را در مقابل شوهرش قرار مي دهد تا شوهرش او را آنقدر بزند تا به حال عادي بازگردد. وقتي از او مي پرسند چرا خودت از جلوي او کنار نمي روي؟! پاسخ مي دهد: اگر من مقابل او نباشم و مرا نزند، خودش را مي زند و به خود صدمه وارد مي کند.

و به نام بسیجیان همیشه مظلوم تاریخ که زیر آتش توپ و تانک و موشک بودند و خم بر ابرو نیاوردند و پیوسته و پیوسته بر لبانشان لبخند عاشقانه ای نقش بسته است تا در درون بسوزند و همچون شمع آب شوند و به نام بسیجیانی که همیشه برچسب باران شده و می شوند و خواهند شد، تا آنان را دلسرد کنند، اما حاشا که میدان را خالی کنند.

سلام بر آنان و بر روزی که همراه با امام عزیزشان بر حسین بن علی علیه السلام وارد می شوند و چون پروانه گرد تا گرد او می چرخند. سلام بر آنان؛ روزی که متولد شدند و روزی که می میرند و روزی که برانگیخته خواهند شد.

آری بسیجی باید اینگونه باشد

هفته بسیج مبارک باد

داود_مدرسی_یان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین