جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تکریم و معارفه رییس جدید حوزه قضایی خنج و دادستان گراش

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید حوزه قضایی خنج و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس برگزار شد….

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید حوزه قضایی خنج و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری میزان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مراسم تکریم و معارفه رییس جدید حوزه قضایی خنج و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، قائم مقام و معاونین قضایی دادگستری فارس، امام جمعه، مسئولان اجرائی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان‌های خنج و گراش برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات سید ایمان موسوی رییس دادگستری شهرستان خنج و حجت الاسلام والمسلمین مسلم سعادت پور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب گراش قدردانی و با حکم ریاست قوه قضائیه، قاضی مهرداد خسروی به عنوان رییس جدید دادگستری خنج و قاضی سعید کشاورز نیز به عنوان دادستان عمومی و انقلاب گراش منصوب شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تکریم و معارفه رییس جدید حوزه قضایی خنج و دادستان گراش”

  1. خدمت نماینده محترم در مجلس گفت:

    مردم شهرستان اوز سخت متعجب هستند در حالیکه علاوه برشهرستانها بخشهای منطقه جنوب فارس وحوزه انتخابیه هم دارای دادگاه واداره ثبت اسناد واملاک هستند اما در شهرستان اوز نه دادگاه ونه اداره ثبت وجود دارد ومردم صبور اوز برای کارهای ثبتی خود به لارستان مسافرت میکنند ایا نباید مساوات وعدالت رعایت شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین