چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 42 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار لارستان: از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات جلوگیری می شود

با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای شهرستان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند؛ گفت:…

با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای شهرستان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند؛ گفت: به منظور سلامت همگان، از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات جلوگیری به عمل می آید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به منظور بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از تعدادی ادارات شهرستان بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان، به همراه احمد دلاور جانشین ستاد مقابله با کرونا لارستان به منظور بررسی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از برخی ادارات شهرستان بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدیدها خاطرنشان کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

جلیل حسنی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای شهرستان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند؛ گفت: به منظور سلامت همگان، از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات جلوگیری به عمل می آید و شایسته است همشهریان عزیز، در این امر بسیار مهم ما را یاری کنند.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: در صورتی که ارگانی دستور العمل‌ های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند، تذکرات لازم داده خواهد شد تا روند اصلاح شود و دستور العمل‌ ها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی هستند؛ تصریح کرد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.

حسنی ادامه داد: مشارکت و همدلی مردم در تعطیلی بازار در ساعت های تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان و مخصوصا عدم ترددهای غیر ضرور قابل تقدیر است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا از ورود پلاک های غیربومی به داخل شهر در مبادی ورودی جلوگیری می شود؛ از شهروندان عزیز خواست تا به توصیه‌ های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحام در شهر و بازار خودداری کنند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان اظهار کرد: امیدواریم طرح محدودیت‌های کرونایی با همکاری و مشارکت مردم همراه شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری زنجیره انتقال این بیماری منحوس قطع شود.

گفتنی است فرماندار از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت آبفا لارستان بازدید به عمل آورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین