شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

حاشیه‌سازی در پی تصمیم پُرحاشیه مسئولان بانک ملی برای لارستان!

تصمیم پُرحاشیه مسئولان بانک ملی در الحاق بانک ملی بیرم لارستان به لامرد منجر به حاشیه‌سازی شده که برای تجدیدنظر این مسئولان ذکر چند نکته مهم لازم است. به گزارش…

تصمیم پُرحاشیه مسئولان بانک ملی در الحاق بانک ملی بیرم لارستان به لامرد منجر به حاشیه‌سازی شده که برای تجدیدنظر این مسئولان ذکر چند نکته مهم لازم است.

به گزارش میلاد لارستان تصمیم پُرحاشیه مسئولان بانک ملی در الحاق بانک ملی بیرم لارستان به لامرد منجر به حاشیه‌سازی شده است که برای تجدیدنظر این مسئولان ذکر چند نکته مهم لازم است.

علت انجام این الحاق چیست؟

در خبرها آمده بود که سرپرست شعب بانک ملی جنوب استان فارس جدایی شعبه بانک ملی بیرم از لارستان و الحاق آن به حوزه شهرستان لامرد را یک تصمیم استانی مطرح کرده و ابراز داشته است این کار به منظور خدمات‌دهی بیشتر به جهت فاصله کمتر صورت گرفته است.

شاید بر روی حرف و کاغذ این مهم صدق کند اما باید این سؤال را مطرح کرد آیا طی چند دهه اخیر نقص و کمبودی در ارائه خدمات به مردم بیرم وجود داشته است؟ طی سالیان متمادی آیا این دوری مسیر و وجود مشکلات منجر به ایجاد مشکل نشده بود؟ چرا اکنون این تصمیم حاشیه‌ساز مطرح شده است؟

ارائه خدمات، رفت‌وآمد، انتقال پول و غیره سالهاست که انجام می‌شود و تاکنون اخباری مبنی بر وجود ضعف و مشکل و خدای ناکرده ناامنی و تصادف هم مخابره نشده است اما این چگونه است که بهانه‌های ارائه خدمات بهتر منجر به تصمیم جدایی شعبه بیرم از لارستان شده است؟

موضوع مهم دیگر که می‌بایست اشاره داشت این است که حوزه سرپرستی بانک‌های ملی جنوب فارس در لارستان مستقر بوده و تمامی بانک‌های این مناطق را تحت پوشش دارد. چه معنی دارد که شعب بانک لارستان به عنوان مرکزیت، به زیرمجموعه تبدیل شوند؟

بهتر است مسئولان محترم بانک ملی بجای اتخاذ تصمیمات حاشیه‌ساز، از منابع و سپرده‌های کلان مردم منطقه لارستان که در اختیار دارند برای توسعه و آبادانی استفاده کنند و با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کلان در این خطه موجب دلگرمی بیش از پیش مردم برای سرمایه‌گذاری در این بانک شوند.

هر چند اخباری مبنی اقدام مسئولان بلندپایه لارستان نظیر نامه نگاری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل بانک ملی درخصوص پیگیری اعتراض عمومی مردم لارستان به گوش می‌رسد اما از مسئولان ارشد لارستان به ویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرمانداره ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، اعضای شورای اسلامی و غیره همچنان به شکل مجدانه تقاضا می‌شود تا حصول نتیجه نسبت به پیگیری لغو تصمیم الحاق بانک بیرم لارستان به لامرد اقدام کنند تا در آینده شاهد تصمیمات مشابه این‌چنین نباشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حاشیه‌سازی در پی تصمیم پُرحاشیه مسئولان بانک ملی برای لارستان!”

  1. ناشناس گفت:

    مردم باید پولهایشان از بانکهای ملی بیرون بکشند

  2. کارمند بانک ملی گفت:

    باید از مشتریان بانک در بیرم وهمچنین کارمندان این بانک سوال شود که به چه صورت عمل شود به نفع مردم است وگرنه تابع لار ولامرد بودن برای مردم دردی را درمان نمیکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین