دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سه اقدام ارزشمند از سوی جهادگران مسجد جامع لار

جهادگران پُرتلاش مسجد جامع لار در چهارمین مرحله از پویش همدلی و کمک مؤمنانه سه اقدام مهم و ارزشمند در راستای یاری‌رسانی به همنوعان انجام دادند. به گزارش میلاد لارستان،…

جهادگران پُرتلاش مسجد جامع لار در چهارمین مرحله از پویش همدلی و کمک مؤمنانه سه اقدام مهم و ارزشمند در راستای یاری‌رسانی به همنوعان انجام دادند.

به گزارش میلاد لارستان، در ادامه ارائه خدمات متنوع و خودجوش جهادگران، طی اقدامی ارزشمند از سوی صندوق خیریه امام سجاد(ع) مسجد جامع لار و پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری، با بهره‌گیری از مساعدت‌های خیرین در ۳ عرصه مهم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

این جهادگران توانسته‌اند با تهیه و اهدای ۶۰ بسته مواد غذایی به خانواده های نیازمند به ارزش ۱۴ میلیون تومان گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه باز کنند.

همچنین با پیگیری و شناسایی جهادگران، یک یخچال برای تکمیل جهیزیه یک زوج جوان نیازمند با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری و به آنان اهداء شده است.

در ادامه روند کمک‌رسانی‌ها، یک دستگاه آبگرمکن برای یک خانواده نیازمند آبرومند به ارزش ۳ میلیون تومان تهیه و تقدیم آنان شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین