دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف حدود 80 کیلو تریاک از هرمزگان تا لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۷۹٫۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزلی در اطراف لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ داود امجدی…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۷۹٫۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزلی در اطراف لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی لارستان با دریافت اخباری مبنی بر فعالیت شخصی در حوزه  خرید و فروش موارد مخدر در حجم سنگین موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی گفت: بنا بر اخبار واصله این شخص قصد داشته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از استان هرمزگان به استان فارس و شهر لار- صحرای باغ انتقال دهد.

امجدی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی مشخص شد مواد مخدر با خودرو پژوپارس توسط متهم به یکی از روستاها اطراف منتقل شده و خود وی نیز از محل متواری شده و طی چندین بازه زمانی مختلف محل اختفای خود را تغییر می داده است. وی افزود: پس از تعقیب و گریز فراوان بالاخره شخص مورد نظر به همراه ۷۹٫۵ کیلوتریاک که به طرز ماهرانه ای در یکی از روستاهای اطراف جاسازی کرده بود دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ امجدی افزود: همشهریان تمام موارد مشکوگ در این زمینه را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین