جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

زلزله عمادشهر لارستان خسارتی در بر نداشت

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان گفت: خوشبختانه زلزله ۴.۴ ریشتری، عمادشهر(عمادده سابق) خسارتی نداشته است. محسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، با بیان اینکه زلزله ۴.۴…

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان گفت: خوشبختانه زلزله ۴.۴ ریشتری، عمادشهر(عمادده سابق) خسارتی نداشته است.

محسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان، با بیان اینکه زلزله ۴.۴ ریشتری بامداد دیشب عمادشهر را لرزاند، اظهار داشت: کانون این زمین لرزه کوههای اطراف روستای حسین آباد و برکه “پوره” بخش صحرای باغ بوده است.

وی با اشاره به اینکه این زلزله در بخش صحرای باغ لارستان و تعدادی از روستاهای شهرستانهای گراش و همچنین بستک در هرمزگان احساس شده است،افزود: به محض وقوع زمین لرزه ارتباط تلفنی با مسئولان محلی و بخشداری برقرار و اطلاعات دریافتی به EOC هلال احمر فارس اطلاع رسانی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان از آماده باش نیروهای امدادی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به بررسی های میدانی صورت پذیرفته خوشبختانه گزارشی مبنی بر خسارات مالی و جانی مخابره نشده است.

بنا بر گزارش مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد شنبه حوالی «عمادشهر» لارستان در مرز استان‌های فارس و هرمزگان را لرزاند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین