یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای طرح مدیریت چرای دام در 26 هزار هکتار از مراتع اوز

به منظور حفاظت از پوشش گیاهی و عرصه‌های مرتعی، طرح مدیریت چرا در ۲۶ هزار هکتار از مراتع شهرستان اوز اجرا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه…

به منظور حفاظت از پوشش گیاهی و عرصه‌های مرتعی، طرح مدیریت چرا در ۲۶ هزار هکتار از مراتع شهرستان اوز اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام محمدپور سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اوز ، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و در راستای اجرای برنامه‌های ۹ در ۹۹ در بخش امور مراتع، طرح مدیریت چرا در مراتع شهر اوز اجرا شد.

او، با اشاره به اجرای این طرح در سطح ۲۶ هزار و ۵۴۴ هکتار از مراتع شهرستان اوز، بیان کرد: طرح مدیریت چرا در مراتع مناطق کهنه به مساحت ۱۴ هزار و ۷۶۴ هکتار، قلات به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار و هیرم به مساحت ۴ هزار و ۲۸۰ هکتار اجرایی شده است.

محمد پور، تصریح کرد: حفاظت از پوشش گیاهی و منابع آب و خاک، تجدید حیات گیاهان مرتعی، جلوگیری از تخریب و ارتقای اکوسیستم عرصه‌های طبیعی از جمله اهداف مهم اجرای طرح مدیریت چرا است.

او، ادامه داد: با استقرار اکیپ‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی و سرکشی مستمر از اراضی ملی شاهد کاهش ورود بی رویه دام به مراتع و شناسایی دامداران متخلف هستیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین