چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

از فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه اشتغال جدید در لارستان حمایت می‌کنیم

فرماندار ویژه لارستان ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان از هر برنامه ای که در حوزه دانشگاهی و اقدامات زیرساختی و یا هر گونه برنامه ایی که در راستای…

فرماندار ویژه لارستان ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان از هر برنامه ای که در حوزه دانشگاهی و اقدامات زیرساختی و یا هر گونه برنامه ایی که در راستای ارتقا فعالیت‌های دانش بنیان بتواند تاثیرگذار یا توسعه و رشد علم و فناوری و اشتغال جدید را به همراه داشته باشد؛ استقبال و حمایت خود را اعلام می‌کنیم و در کنار دانشگاهیان و دانشجویان و نخبگان و کارآفرینان هستیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر نیک محمدی مدیر عامل شرکت هاب شیراز، دکتر طاهری رییس مجتمع آموزش عالی لارستان، مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، فرزاد قناعت پور رئیس مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان و جمعی از اعضا هیات علمی، اساتید و کارکنان، اولین مرکز شتابدهی نوآوری استان فارس بعد شیراز در مجتمع آموزش عالی لارستان افتتاح شد.

در این مراسم معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خاطر نشان کرد: مرکز شتابدهی نوآوری مجتمع آموزش عالی لارستان بستری برای حمایت از توسعه زیرساخت ها در حوزه فناوری‌های دیجیتال است.

جلیل حسنی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان این مجتمع که در حوزه ایجاد زیرساخت ها و فعالیت های دانش بنیان اقدامات تاثیرگذاری را در راستای هم افزایی داشته اند در سخنانی خاطرنشان کرد: ما چه بخواهیم چه نخواهیم بایستی در چرخه علم و فناوری روز به روز رشد کنیم و با سایر کشورها حرکت کنیم و حتی جلوتر برویم.

وی تصریح کرد: ما نمی توانیم دیگر با دیدگاه ها و افکار قدیمی ابداعات و فعالیت‌ها و تحرک های مدرن در عرصه علم و فناوری امروزی داشته باشیم؛ چرا که اگر بناست توسعه متناسب با سایر کشورهای مدرن و پیشرفته داشته باشیم باید از علم و فناوری به روز برخوردار بوده و در علم و فناوری جدید از قافله پیشرفت و رشد و توسعه فناوری عقب نمانیم، همچنان که ایران اسلامی در این زمنیه در جهان حرف برای گفتن دارد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: اگر در برخی بخش ها زیرساخت‌ها آماده نبود و پیشرفت و توسعه منوط به آن زیرساخت‌ها است، اما امروزه در برخی موضوعات و بخصوص فعالیت‌های دانش بنیان می توانیم همزمان با کشورهای پیشرفته حرکت و فعالیت خویش را آغاز کنیم و نیازی به زیرساخت های سنتی و قدیمی نیست.

معاون استاندار فارس در ادامه تاکید کرد: لارستان با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی خوبی که دارد، همچون نیروی انسانی توانمند، وجود دانشگاه ها، مشارکت جویی خوب مردم، وجود خیرین عزیز، اعضای هیئت‌های علمی قوی و ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و حمایت قاطع مجموعه مدیریتی شهرستان، از گام های اساسی و خوبی در حوزه دانش بنیان برخوردار است.

حسنی ادامه داد: ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان از هر برنامه ای که در حوزه دانشگاهی و اقدامات زیرساختی و یا هر گونه برنامه ایی که در راستای ارتقا فعالیت‌های دانش بنیان بتواند تاثیرگذار و یا توسعه و رشد علم و فناوری و اشتغال جدید را به همراه داشته باشد؛ استقبال و حمایت خود را اعلام می نماییم و در کنار دانشگاهیان و دانشجویان و نخبگان و کارآفرینان هستیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان اظهار کرد: بایستی بین علم و صنعت پیوند عمیق ایجاد شود چرا که اولا باعث رشد و توسعه فعالیت های دانش بنیان خواهد شد و در ادامه رشد و توسعه علم و فناوری کلاسیک و مدرن با سرعت بیشتری حرکت می کند.
در ادامه دکتر طاهری رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان، دکتر نیک محمدی مدیر عامل شرکت هاب شیراز و مصیب علیشیر رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخن پرداختند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین