دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مشکل برق‌رسانی به پارک سرداران لار رفع شد

در بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از پارک در حال احداث سرداران شهر لار؛ مشکل برق رسانی به این پارک مرتفع شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از پارک در حال احداث سرداران شهر لار؛ مشکل برق رسانی به این پارک مرتفع شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حضور در پارک در حال احداث سرداران واقع در محله کهویه شهر لار ضمن بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی این طرح، مشکل برق رسانی ورودی این پارک را با رایزنی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و مدیر شهرستان مرتفع کرد.

در این بازدید که احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، امین دامن‌کشان مدیر شرکت توزیع برق شهرستان، نوازالله شریفی معاون شهرداری لار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان مشکلات برق رسانی به این پارک را به صورت تلفنی با مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مطرح که مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز قول مساعد داد که همکاری لازم را به صورت مشارکتی با شهرداری لار انجام دهند.

جلیل حسنی در سخنانی خواستار تسریع در اتمام پارک سرداران شد و خاطر نشان کرد: تا آخر امسال کار برق رسانی به این پارک پایان خواهد پذیرفت که برای آن حدود پنج میلیارد ریال هزینه در بر خواهد داشت.

مساحت پارک سرداران شهر لار ۱۸۰۰۰ متر مربع است و تاکنون برای اجرای این طرح که بیش از ۴۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارد، ۸ میلیارد ریال توسط شهرداری لار هزینه شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین