چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

مسیر دسترسی به پارک سرداران در محله کهوویه آسفالت شد

  سرپرست شهرداری لار گفت: مسیر دسترسی به پارک سرداران که در حاشیه بلوار خلیج فارس (ورودی لار از سمت لطیفی) و در محله کهویه شهر لار واقع شده، زیرسازی…

 

سرپرست شهرداری لار گفت: مسیر دسترسی به پارک سرداران که در حاشیه بلوار خلیج فارس (ورودی لار از سمت لطیفی) و در محله کهویه شهر لار واقع شده، زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ ابوالفضل سعیدی حقیقی گفت: ساخت پارک سرداران یکی از خواسته های اهالی محله کهویه شهر لار بوده و ساخت این پارک در سنوات گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لار و با همکاری و همیاری اهالی این محل آغاز شده و اکنون این مکان به عنوان یکی از اماکن تفریحی شهر، مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری لار افزود: با توجه به قرار گرفتن این پارک در دامنه کوه و خاکی بودن مسیر دسترسی، مشکلاتی برای شهروندانی که قصد استفاده از این مکان تفریحی داشتند وجود داشت که با هدف رفاه حال شهروندان، مسیر دسترسی به آن در چند روز اخیر زیرسازی و آسفالت شد.

سرپرست شهرداری لار ادامه داد: این مسیر ۴ هزار متر مربع بیس ریزی و ۳ هزار و ۲۴۷ متر مربع آسفالت شده و این عملیات با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از محل درآمد شهرداری انجام شده است.

سعیدی حقیقی گفت: این پارک که به نام سرداران شهید لارستان مزین شده، به عنوان پروژه ای میمون و مبارک تقدیم شهروندان گرامی و اهالی صبور محله کهویه می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین