یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

گلایه‌مندی یاوران شورای محله کهویه از مسئولان درخصوص پارک سرداران

یاوران شورای محله کهویه و شهروندان از عدم پیشرفت فیزیکی پارک سرداران وضرورت تخصیص اعتبار مناسب و تسریع در افتتاح پارک سرداران لار گلایه مند هستند. به گزارش گروه شهروند…

یاوران شورای محله کهویه و شهروندان از عدم پیشرفت فیزیکی پارک سرداران وضرورت تخصیص اعتبار مناسب و تسریع در افتتاح پارک سرداران لار گلایه مند هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، پارک سرداران در مسیر ورودی شهر لار بسمت شهر لطیفی با مساحت بیش از بیست هزار متر مربع در دامنه کوه قرار دارد که با همکاری شهرداری، شورای اسلامی ، فرمانداری و یاوران شورای محله کهویه در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ کلنگ آن به زمین زده شد و شروع بکار نمود.

در این پارک فرهنگ سرا، فضای بازی ویژه کودکان، فضای سبز، سرویس بهداشتی، سکو و آلاچیق، کافی شاپ، پارکینگ و نصب وسایل بازی طراحی شده است.

متاسفانه علی رغم قول های مساعد و مکرر فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی( سابق و کنونی) با گذشت قریب به هفت سال بغیر از روشنایی ورودی پارک و بخش کمی کاشت نهال، سنگ فرش و نصب صندلی، بقیه بخش های این پارک تعطیل و به حال خود رها گشته است.

با عنایت به اینکه در مبادی ورودی شهر لار فاقد تفرجگاه و بوستان جهت استفاده همشهریان و مسافران عزیز می باشد جا دارد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار به این پروژه نگاه ویژه ای نمایند و با تخصیص اعتبار مناسب نسبت به تکمیل آن اقدام و پس از قریب هفت سال لااقل فاز یک پارک سرداران افتتاح کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گلایه‌مندی یاوران شورای محله کهویه از مسئولان درخصوص پارک سرداران”

  1. ناشناس گفت:

    مردم شريف محله كهويه ، يقين داشته باشيد اعضاي شوراي شهر براي اينكه دوباره شمارا سركار گذاشته وقول راي مجدداز شما بگيرند در سال اخر دوره شورا يك سري كارهاي جزيي و درختكاري و نصب تك لبه انجام ميدهند .همانطوري كه در تصوير مي بينيد تعدادي از اعضاي شوراي شهر دوره قبل به شما همين قول دادند ولي عمل نكردند.شوراي شهربراي راي اوردن راي عوامفريبي مي كند وبعد جواب تلفن شماهم نمي دهند

  2. فرزند لارستان گفت:

    پارک سرداران تبدیل شده به پاتوق چنتا جوون معتاد که آدم جرات نمیکنه بره اونجا – تشریف ببرید تا ببینید. ۱۱۰ در کما

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین