جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شکست هندبالیست های لارستان برابر نماینده لرستان

دومین شکست هندبالیست های لارستانی مقابل نماینده لرستان رقم خورد. به گزارش میلاد لارستان در ادامه مسابقات هندبال لیگ دسته یک بزرگسالان کشور در گروه جیم که به میزبانی سالن…

دومین شکست هندبالیست های لارستانی مقابل نماینده لرستان رقم خورد.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه مسابقات هندبال لیگ دسته یک بزرگسالان کشور در گروه جیم که به میزبانی سالن ورزشی مرحوم رزمی اوش شهر لار یادواری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

در نخستین بازی تیم رعد پدافند تهران در ادامه روند پیروزی‌های خود توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ برابر تیم آروین مهر شهرکرد به پیروزی دست یابد تا همچنان به عنوان تیم صدرنشین جایگاه خود را حفظ کند.

در دومین بازی از چهارمین روز از این رقابت‌ها تیمهای میناب و دانشگاه آزاد حاتم یزد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳۴ بر ۲۳ به سود تیم میناب به پایان رسید. این نخستین پیروزی تیم میناب در این دوره از رقابت ها محسوب می شوند.

در بازی پایانی این روز نیز، تیم های لارستان و  خرم آباد روبروی هم قرار گرفتند که این بازی با احتساب ۲۵ بر ۱۸ به سود نماینده استان لرستان به اتمام رسید.

تا پایان رقابت های روز چهارم، به ترتیب تیم های با این نتایج، تا پایان روز سوم تیم های رعد پدافند تهران با ۸ امتیاز، شهرکرد ۵، خرم آباد ۵، لارستان ۴، میناب ۲ و یزد بدون امتیاز به ترتیب در رده های نخست تا ششم قرار دارند.

به گزارش میلاد لارستان این مسابقات به شکل دوره ای با حضور ۶ تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی شهر لار در حال برگزاری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین