جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تهیه ۷ طرح مرتعداری در اراضی ملی لارستان

هفت طرح مرتعداری در محدوده اراضی ملی شهرستان لارستان تهیه شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان،…

هفت طرح مرتعداری در محدوده اراضی ملی شهرستان لارستان تهیه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، گفت: به منظور اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان مبنی بر مدیریت چَرا در مراتع و نیز حفاظت از پوشش گیاهی عرصه‌های مرتعی، ۷ طرح مرتعداری در شهرستان لارستان تهیه شد.

او، بیان کرد: طرح‌های مرتعداری مربوط به مراتع صحرای نیمه عرف شمالی، لاور مادیان، قلات قوره، روستای کارگاه و باغ، برکه کلو و دوازده برکه، تنگ شور عرق چین و برکه زهرا برکه مخو لارستان است.

رضایی، با اشاره به اینکه مراتع به عنوان منابع ارزشمند طبیعی از لحاظ اقتصادی و زیست محیطی دارای اهمیت بسیاری هستند تصریح کرد: با مشارکت مردم در اجرای طرح‌های مرتعداری، پوشش گیاهی و علوفه حفظ و تولید گونه‌های دارویی نیز افزایش می یابد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان ادامه داد: در طرح‌های مرتعداری علاوه بر حفاظت از آب، خاک و پوشش گیاهی نکاتی مانند ظرفیت چرای مجاز مراتع در شرایط موجود، استعداد‌های مرتع از لحاظ افزایش تولید، اراضی مستعد کشت برای علوفه‌کاری و تعداد دام موجود در مرتع نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین