سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رئیس اندیشکده راهبردی بسیج اساتید قم در مراسم 9 دی دانشگاه آزاد لارستان

رئیس اندیشکده راهبردی بسیج اساتید قم با بیان اینکه دفاع از ولایت هزینه دارد و نیازمند بصیرت است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در زمان مهجوربودن اهل‌بیت(ع) همه را متوجه این…

رئیس اندیشکده راهبردی بسیج اساتید قم با بیان اینکه دفاع از ولایت هزینه دارد و نیازمند بصیرت است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در زمان مهجوربودن اهل‌بیت(ع) همه را متوجه این موضوع کرد که تنها راه نجات بشریت تأسی به سیره امام و ولی زمانه است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، حمزه مهرابی در مراسم گرامیداشت هفته بصیرت و شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در زمان مهجوربودن اهل‌بیت(ع)، پیام حمایت از ولی را به گوش دوستان و دشمنان رساند و همه را متوجه این موضوع کرد که تنها راه نجات بشریت تأسی به سیره امام و ولی زمانه است.

وی افزود: تقارن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ۹ دی‌ روز بصیرت و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ما را به یاد این موضوع می‌اندازد که دفاع از ولایت، هزینه دارد و نیازمند بصیرت است.

رئیس اندیشکده راهبردی بسیج اساتید قم با بیان خصوصیات منحصربه‌فرد شهید سلیمانی، عنوان کرد: این مبارزه نستوه هیچ‌گاه خود را از ولایت جدا نکرد و همواره به‌عنوان مدافعی خستگی‌ناپذیر، جان خود را در معرض خطر قرار داد.

مهرابی سردار سلیمانی را نمونه عالی ولایت‌پذیری دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی عاقبت‌به‌خیری را در سایه تبعیت از رهبری می‌دانست و خواستار اصلاح هرگونه رفتاری که باعث زاویه با ولایت می‌شود، بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز گفت: ادامه مسیر سعادت و پیشرفت کشور فقط با تدبیر ولایت و تبعیت از ولی‌فقیه حکیم امکان‌پذیر است و بدون ارتقا و بینش سیاسی و اجتماعی، این مهم در دسترس نخواهد بود.

مهدی زارع با بیان شناخت مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه کرد: امروز جامعه نیاز به بصیرت، پیرامون مسیر مشخص اهل‌بیت(ع) و سیره مبارک بزرگواران دارد.

وی شهید سلیمانی را نمونه عالی ولایت مداری دانست و خاطرنشان کرد: اصل ولایت‌پذیری و حمایت از ولی باعث شد تا این سردار رشید اسلام با شناخت کامل از اوضاع و اشراف بر دسیسه شوم دشمن، مانع از استیلا و حاکمیت تروریست‌های وهابی و تکفیری بر منطقه شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین