پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان آماده بهره برداری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:  مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان آماده بهره برداری است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:  مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان آماده بهره برداری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در بازدید از پروژه مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، احداث پروژه یاد شده را خوب ارزیابی کرد و این پروژه را از جمله طرح های تاثیر گذار در تامین مسکن مناسب برای اقشار مختلف جامعه دانست.

وی ادامه داد: پروژه مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، در شهرک اندیشه شهر لار و در کنار پروژه ۴۰ واحدی سفر مقام معظم رهبری قرار دارد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: این طرح  مشتمل بر ۲۲ بلوک ۴ و۶ واحدی با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ ساخته شده که هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی اظهار داشت : برای ساخت این مجتمع حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در این بازدید همچنین احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مهندس امیر برومند رییس بنیاد مسکن لارستان و مهندسین ایوب فاطمی و امین کوهپیما کارشناسان فنی مهندسی بنیاد مسکن لارستان نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین