پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

احداث قطعه اول مسکنِ ملی در لارستان کلید خورد

عملیات قطعه اول ساخت طرح اقدام ملی مسکن با ۱۶۹ واحد در ۶ بلوک و ۸ طبقه در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع آغاز…

عملیات قطعه اول ساخت طرح اقدام ملی مسکن با ۱۶۹ واحد در ۶ بلوک و ۸ طبقه در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، امیر برومند رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و ایوب فاطمی و امین کوهپیما از کارشناسان دفتر فنی مهندسی بنیاد مسکن لارستان از روند اجرای عملیات قطعه اول طرح اقدام مسکن ملی لارستان بازدید کردند.

در قطعه اول ۱۶۹ واحد در ۶ بلوک و ۸ طبقه در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع احداث خواهد شد.

هم اکنون در این مکان که کنار ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس قرار دارد تجهیز کارگاه صورت پذیرفته و خاکبرداری آن انجام و میلگرد فنداسیون نیز تهیه و در محل پروژه تخلیه شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از طرح اقدام ملی مسکن استان فارس در لارستان اجرایی خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: در منطقه لارستان بزرگ برای اجرای طرح بزرگ اقدام ملی مسکن تاکنون ۱۰۵۲ متقاضی واریز وجه داشته اند که هم اکنون ۶ قطعه زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در شهر لار در نظر گرفته شده است که برای ساخت آن واحدها، تحویل بنیاد مسکن شهرستان شده است.

جلیل حسنی در ادامه خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن شهرستان نیز در این راستا سرعت و دقت عمل را داشته باشد تا ضمن سرعت بخشیدن به اجرای کار به تعهدات به طور جد عمل شود و جوابگوی مطالبات به موقع مردم باشیم و مهمتر اینکه از تعارضات اجتماعی در آینده جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداری و ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، آزمایشگاه خاک، نظام مهندسی و غیره هم پای کار هستند تا وقفه ای در کار این طرح عظیم صورت نگیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین