پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

میانگین سن ازدواج در فارس برای پسران 35 و دختران 27 سال!

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: میانگین سنی ازدواج جوانان فارس در پسران به ۳۵ و دختران به ۲۷ سال رسیده و دغدغه جوانان…

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: میانگین سنی ازدواج جوانان فارس در پسران به ۳۵ و دختران به ۲۷ سال رسیده و دغدغه جوانان در مسیر ازدواج، اشتغال و مسکن است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، لیلا نورافشان شنبه در حاشیه برگزاری مجمع خیرین ازدواج فارس گفت: برخلاف برخی تصورات در صورت مهیا بودن شرایط اقتصادی و مسکن، جوانان از ازدواج استقبال می‌کنند.

او افزود: برگزاری کارگاه های ازدواج ، وبینارهای مشاوره، راه اندازی شبکه ازدواج، ساخت و انتشار انیمیشن های زوج با عنوان زوم، کتابخوانی، تشکیل مجمع خیرین و چندین برنامه فرهنگی در زمینه ازدواج از جمله کارهای صورت گرفته در حوزه جوانان است.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم با اشاره به اینکه حذف تشریفات ازدواج باید مدنظر خانواده ها قرار گیرد، اعلام کرد: انتخاب همسر از دغدغه‌های اساسی جوانان امروز است و انتخاب صحیح آن می تواند مانع بروز مشکلات زوجها درادامه ازدواج شود.

عباس حاجی زاده ادامه داد: کرونا با وجود همه ضررهایی که به جامعه رسانده است اما زمینه کاهش تشریفات غیرضروری ازدواج را فراهم کرده است.

او با بیان اینکه استان فارس در رتبه آمار طلاق یازدهم کشور است، افزود: این آمار رشد منفی داشته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: تشکیل مجمع خیرین ازدواج با همیاری اداره کل ورزش و جوانان می تواند زمینه فعالیت های خیر خواهانه در مسیر ازدواج را فراهم و بخشی از مشکلات جوانان را بر طرف کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین