چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

در سال 88 عده‌ای نشان دادند که جز منافع خودشان هیچ خط قرمزی نداشتند

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه دشمنان ما برای خودشان خط قرمزهایی را تعیین کرده‌اند که اگر احساس کنند منافع ملی کشورشان به خطر بیافتد، خطر قرمزها را رعایت…

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه دشمنان ما برای خودشان خط قرمزهایی را تعیین کرده‌اند که اگر احساس کنند منافع ملی کشورشان به خطر بیافتد، خطر قرمزها را رعایت می‌کنند، گفت: در سال ۸۸ عده‌ای نشان دادند که جز منافع خودشان هیچ خط قرمزی نداشتند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت سالروز جان‌باختن مسافران هواپیمای اوکراینی، شهدای مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان، بار دیگر ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این روحانی برجسته از جهت علم، فقاهت، عرفان جزء شخصیت های طراز اول علمای مکتب اهل بیت بود و عمر خود را در مسیر ولایت، نظام، انقلاب و مردم صرف کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در پیش و بعد از انقلاب اسلامی از افراد برجسته به شمار می‌رفت و سینه او در برابر هجمه دشمنان سپر بود، افزود: طبق روایات وقتی عالمی از دنیا می‌رود، شکافی در دین ایجاد می‌شود که این شکاف تا روز قیامت جبران نمی‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بازخوانی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره آیت‌الله مصباح یزدی، تصریح کرد: دارای زبان گویایی در اظهار حق داشت و خدمات ایشان در تولید اندیشه دینی و نگارش کتب راهگشا و تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار و حضور در میدان‌هایی که احساس نیاز می‌شد، حقا و انصافا کم نظیر است.

امام جمعه لارستان با یادآوری بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام ۱۹ دی مردم قم، خاطر نشان کرد: قیام ۱۹ دی اولین طبر ابراهیمی بر بت بزرگ استکبار جهانی بود و از دو جهت زنده نگه داشتن این حادثه بزرگ برای مقابله با تحریف ها و همچنین محتوای این حادثه دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه اتقاقات رخ داده پس از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به خصوص تسخیر کنگره این کشور توسط معترضین، ادامه داد: این اتفاقات جلوه بدون نقاب و رتوش آمریکا را نشان داد و همین‌هایی که روزی کشور ما را متهم به یک سری مسائل می‌کردند، امروز شخص اول آمریکا ایستاده و معتقد تقلب در انتخابات این کشور است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه نکته مهم پس از تصرف کنگره آمریکا آن بود که جمع زیادی حتی از هم‌حزبی‌های «ترامپ» این اتفاق را محکوم کردند، تأکید کرد: خود ترامپ هم از هوادارانش خواست که به خانه‌های خود برگردند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام آنها نشان می‌دهد، با همه خباثت‌هایی که دارند، یک سری خط قرمزهایی برای خود دارند، گفت: در فتنه ۸۸ در ایران عده‌ای از افراد آمدند که هیچگونه خط قرمزی نداشتند و اگر ورود مردم نبود، حاضر می شدند حتی جسارت بر قرآن هم بشود تا به اهدافشان برسند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه دشمنان ما برای خودشان خط قرمزهایی را تعیین کرده‌اند که اگر احساس کنند منافع ملی کشورشان به خطر بیافتد، خطر قرمزها را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: در سال ۸۸ عده‌ای نشان دادند که جز منافع خودشان هیچ خط قرمزی نداشتند.

وی با اشاره به اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی در آذرماه سال جاری پس از شهادت مظلومانه شهید فخری‌زاده در تصویب طرح ۹ ماده‌ای اقدام ایران در رفع تحریم‌ها، یادآور شد: طبق این طرح سازمان انرژی اتمی ایران موظف است تا ظرف مدت ۲ ماه پس از تصویب این قانون، سالانه حداقل ۱۲۰ کیلوگرم را با غنای ۲۰ درصد در تأسیسات شهید علی‌محمدی «فردو» تولید و در داخل کشور ذخیره کند نیازمندی‌های صلح‌‌آمیز کشور را با غنای بالای ۲۰ درصد به طور کامل تأمین کند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه این طرح از جنبه‌های فنی، حقوقی و سیاسی دارای اهمیت است، اضافه کرد: پس از تصویب این قانون اروپایی‌ها واکنش‌ها و خوش‌رقصی‌هایی برای استکبار جهانی داشتند که آنها خودشان می‌دانند این نوع اقدامات دیگر برای ملت ایران هیچ‌اثرگذاری ندارد.

امام جمعه لارستان پیام مهم تصویب قانون جدید مجلس شورای اسلامی را برای کشورهای غربی مبنی بر اینکه دیگر زبان تهدید، تحریم و زورگویی به طور قطع دارای هزینه دانست و خاطر نشان کرد: اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران، یک مانور قاطعانه در جهت مواجه با بدخواهان ملت ایران بود و منجر به یک صدایی بین مسئولان ایران اسلامی شد.

وی تأکید کرد: پس از آمدن «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا اگر با همان زبانی که «ترامپ» شایسته خودش بود، صحبت می‌کرد، ادامه رویه دهند، این رفتار قابل پذیرش نیست و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و وحدت مردم و مسئولین در برابر آنها خواهند ایستاد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین