پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

فرماندار ویژه لارستان خواستار ارتقاء بانک سپه لارستان شد

مدیرعامل بانک سپه استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، سعید…

مدیرعامل بانک سپه استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، سعید منصوریان طبایی مدیرعامل بانک سپه استان فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان با اشاره به میزان سپرده گذاری مردم لارستان در بانکها و بخصوص بانک سپه و اینکه این بانک در تشکیلات جدید از ادغام موسسات مالی و بانکهای دیگر از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار گردیده است، تاکید کرد: انتظار ما این است که خروجی این ادغام و متمرکز شدن مدیریت آن در بانک سپه، باعث ایجاد تسهیل گری در پرداخت تسهیلات به منظور رونق اقتصادی شود.

جلیل حسنی فاصله زیاد تا مرکز استان، وجود زیرساخت‌های متناسب، وسعت شهرستان و بسیاری از مولفه های فرهنگی، تاریخی و اقتصادی را از جمله دلایل توجیهی تفویض اختیار و یا ارتقای بانک سپه شهرستان دانست تا از این رهگذر مردم برای پیگیری امور مربوط به بانک سپه دچار مشکل نشوند.

منصوریان طبایی مدیر منطقه بانک سپه استان فارس نیز در این نشست قول مساعد داد که حدود اختیارات شعب منطقه لارستان را یک رتبه ارتقا دهد و دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان را پیگیری کند.

همچنین در این نشست احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، محمد حسین مسعودی معاون اداری و مالی و رییس حراست بانک سپه استان، رضا فتحی معاونت مقیم بانک سپه فارس و محراب عزیزی رئیس بانک سپه لارستان نیز حضور داشتند و مطالبی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین